/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjælper glucosamin og msm?
Fra : mermaidfisk
Vist : 286 gange
50 point
Dato : 27-04-12 23:00

Slidgigt hærger i min familie og jeg kan mærke det begynder at komme ... især i knæene.... jeg hørte at glucosamin skulle være godt, og har brugt det.... og nu, efter ca. 2måneders brug, mærker jeg en god effekt i form af færre smerter . MEN nu har jeg hørt at glucosamin med MSM skulle være endnu bedre... Er der nogen med viden/erfaring?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-04-12 23:06

Hejsa.
Godt at høre du har haft en god effekt af glucosaminen.
jeg har selv haft den samme oplevelse med det.
MEN omvendt prøvede jeg så også MSM og oplevede en masse ubehagelige bivirkninger.
Blev mat fik hjertebanken og så videre.
Det stoppede da jeg hold op med pillene igen.
Så mit råd til dig vil være...fortsæt med glucosaminen og hold dig væk fra MSM.
VH. Pia

Annuller spørgsmålet
Fra : mermaidfisk

Dato : 27-04-12 23:08

skal i anden kategori

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 27-04-12 23:14

Hej
Jeg har også taget glucosamin og ingefær sammen og oplevet en positiv effekt, ikke voldsom, men dog ok. Men så for et halvt år siden prøvede jeg Avosol. Havde læst om det og da jeg var ved at købe det så jeg at det "bare" indeholdt soya og avokado, så jeg var ved at lade være med at købe det. Men gjorde det alligevel - og sikke et held! Jeg har mærket en tydelig forbedring. For et halvt år siden tænkte jeg på at det nok snart var tid til et nyt knæ (fik at vide at det skulle jeg nok have inden for ti år - for fem år siden) - og nu overvejer jeg om jeg måske skulle prøve at se om jeg kan spille lidt hyggehåndbold. Fantastisk! Men glemmer jeg pillerne bare to dage er den gal igen, så det husker jeg. Og nej, jeg får ikke noget for at reklamere! For øvrigt er jeg holdt op med glucosaminen, de er ikke nødvendige længere.