/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil internet
Fra : CerwinVega
Vist : 966 gange
57 point
Dato : 24-04-12 03:05

Jeg har en samsung galaxy s gt-I9001 firmware 2.3.5
Og jeg kan pludselig ikke komme på mobil internet..jeg kan godt bruge mit wifi og tilslutte den med det, men jeg der ikke 3g ikonet mere når jeg aktivere mobil nettet...hvad sker der ?

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 24-04-12 03:08

Jeg har bobob abo hvor jeg betaler 99 kr i mpneden for 3 timers tale og 3 gb data og det har virket fint indtil i dag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-04-12 04:19

Du har sikkert brugt dine 3 GB og må vente indtil næste måned

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 57 point
Dato : 24-04-12 05:01

prøv at slukke og tænde din mobil tlf. vis det ikke virker så ring til bibob og få dem til at lave en genstart af dit mobil netværk det virker som regel

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 24-04-12 05:59

Tryk kort på sluk-kontakten så menuen kommer frem på skærmen
Komtroller at "Datanetvækstilstand" ikke er deaktiveret.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-12 10:59

3 netværk virker ikke i min bolig, der er jernbeton. Så jeg må ud i haven hvis jeg vil bruge 3's net.

Kan det være det som er problemet?

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 24-04-12 18:47

Tak for svaret gril.