/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson T68i - ikke sort pause-ur!~
Fra : wabstergirl
Vist : 556 gange
120 point
Dato : 28-05-03 20:51

Er der nogen der ved om man på Sony Ericsson T68i kan fjerne den sorte standby-ur-skærm der kommer frem hver gang mobilen ikke er rørt i et par sekunder. Jeg hader det ur, og vil meget hellere glo på et alm. billede..

På forhånd tak.

Wabstergirl :)

Kommentar
Fra : arly

Dato : 28-05-03 21:39

Hej Wabstergirl,

Gå ind i "Opsætning, Tryk "Yes" "Pauseskærm" Tryk "Yes" Gå til "Vælg" Tryk "Yes" Gå til det billede du vil anvende som pauseskærm og tryk på "Yes" og "Yes" for at gemme.

Det står på side 18 i instruktionsbogen.

Med venlig hilsen

Arly

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 01-06-03 23:31

Det er en helt anden ting det du besvarer! Dette er ikke en helt almindelig "Pauseskærm". Det er tydeligt at du ikke selv har en Sony Ericsson T68i. Eller ikke har prøvet at ændre på din opsætning i hvert fald. Den pauseskærm du snakker om er et lille billede der bliver vist før uret kommer på skærmen.

Håber virkelig at der er nogen der kan hjæpe mig!

Wabstergirl

Accepteret svar
Fra : coam

Modtaget 120 point
Dato : 10-06-03 18:09

Hej. Man kan ikke få det sorte ur væk... Jeg sys osse det er irriterende, men det er fordi den sparer utrolig meget batteri på den måde.

Godkendelse af svar
Fra : wabstergirl

Dato : 11-06-03 14:24

Tak for svaret coam. Jeg var næsten også selv blevet enig om at den ikke kunne fjernes desværre...

Kommentar
Fra : DuNAi.dk

Dato : 31-07-03 22:14

ARGH... det er sguda provokerende at skulle betale for et sådan "svar" som egentlig slet ikke er noget svar !!

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 02-08-03 18:29

Ved det, men jeg kan jo ikke skrive nogle steder at svaret er ubrugeligt... :(