/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
sco minor dækstørelse
Fra : Cthemacman
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 17-04-12 16:23

hej alle.

har en sco minor som skal sættes i stand og måske skal den bruge nye dæk.
har kigget lidt på nogle dæk med hvid side på nettet men for at bestille skal jeg jo først have målene på dækkende. så er der nogen der ved hvad målene er eller hvordan jeg finder ud af og alt det der med størrelser hvordan den hænger sammen. håber i forstår mit spørgsmål.
hilsen Christian

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-04-12 02:36
Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 18-04-12 10:16
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-04-12 11:05

Du kan bruge dette de andre er for lille
http://www.alvars.se/dack--slang/dack-speed-moped/24-tum-c-2464-7.aspx
Om prisen er GOD, det er ikke hverdags dæk, så sikkert derfor de er dyre.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-04-12 11:10

http://www.nsu-quickly.de/shop/grobritannien-uk/raeder/felgenreifenschlaeuche/index.php
Det kan så undre mig, at der skrives i andre forum at det er 24 tommer hjul
når der på denne side er 23 og 26 tommer dæk

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-04-12 11:24

Ellers tag hjulene med til en knallert forhandler og lad ham sætte dæk på
så er du sikker på at få det der passer.
-
Ved sg_ ikke lige hvor man måler hjulets størrelse/
men det må vel være midt på fælgen
24 tommer er 60,96 cm