/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Analog ur på startsiden i Android 2.3
Fra : o.v.n.
Vist : 807 gange
100 point
Dato : 17-04-12 14:42

Min nye telefon viser digital ur på startsiden når jeg trykker på Hjem knappen, den side som tændes så jeg kan låses skræmen op, det er helt fint men jeg vil hellere have et rundt urskive som standard visning, sådan at når jeg lige vil se hvad klokken er, så tager jeg bare telefonen frem uden at låse skærmen op og ser et rundt urskive er det muligt?
Jeg har været på app siden og se efter løsninger, der er mange analoge ure men dem jeg har fundet kan først startes efter at jeg har låst skærmen op

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-04-12 16:29

Det ville kræve et særskilt display som der er på mange slide- eller klaptelefoner, men ikke på smartphones.

Men man behøver jo ikke at låse den op, blot tænde den hvorefter den slukker selv efter nogle sekunder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-12 18:41

Citat
Men man behøver jo ikke at låse den op, blot tænde den hvorefter den slukker selv efter nogle sekunder
det er jo det jeg gør og ser klokkeslettet i digitale tal, det burde være en eller anden måde at skifte disse tal ud med en rund urskive, valget var der på min gamle Windows6.5 smartphone, jeg efterlyser ikke et særskilt display men valgfri indstilling på den skærm som lyser op kortvarig når jeg ser efter hvad klokken er

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-04-12 09:20

under indstillinger > personaliser > widget > ur

her kan du vælge forskellige ur typer, men om det viser et analog ur når skærm er låst
har jeg ikke testet, men du kan jo prøve.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-12 17:47

Du kan ikke få vist ur når skærmen er låst. Jeg har prøvet og det vil bare ikke lykkes. For når den låser så låses alt.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-12 01:21

Tak for svaret granner01. øv og jeg som troede at en sådan telefon kan indstilles efter brugerens ønsker

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-04-12 09:38

Det kan telefonen også, bare ikke når den låser.

Har du fundet ud af at scanne de apps der er i reklamer?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-12 10:23

Ikke endnu men der er en kodelæser indbygget som jeg vil prøve at bruge

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-04-12 11:02

Du skal downloade "QR Android" Det er programmet der scanner de apps. Når det er installeret så trykker du på ikonet, starter kameraet i telefonen og holder det over appsen. Så kører det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-04-12 13:05

Du kan også downloade "Dolphin Browser HD"

Der kan du finde mange andre apps. Vælg de gratis apps, for ellers kan man komme til at bruge mange penge. Du kan også finde gratis spil.