/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
En påstand?
Fra : TheRealDeal
Vist : 965 gange
100 point
Dato : 04-04-12 07:30

Kære alle

Først vil jeg ønske en god påske til alle. Der er meget der skal klares i disse hellige dage, haven, bilen og meget mere og en god påskefrokost er ej heller det værste der findes.

Mit spørgsmål er, en selvudnævnt klog mand, har udtalt på debatsiden i DJ regi, at hundyrene bliver golde, når der færdes meget publikum med hunde på hans jagt, er det noget der er noget hold i?

Vh. TRD

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-04-12 08:32

Citat
en selvudnævnt klog mand

Tænk dem kender jeg også en del af

God påske til dig også - så er julen endelig overstået

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-04-12 11:43

Ja fandme ja, det skriver han squ ! Og fortsætter: "Det gælder også for det fugle vildt, der udsættes."

Lad os alle nyde den kendte skribents påstand.

Citat
Bent Ballegaard, Løsning - 03-04-2012 17:46
Ja Ejner ”Bambi effekten” er helt sikkert slået igennem i hundeverden også. Langt de fleste, som nok har en jagthund af race eller med jagtlige gener, men som ikke bruger den til jagt. Tror fejlagtig, at deres ”Fido” ikke kan gøre skade. Det kan den og det langt mere end et menneske, der heller ikke overholder loven, men færdes hvor der er vildt specielt i yngletiden.
Jeg har en jagt i et meget naturskønt område, med afmærkede natur stier alligevel har jeg oplevet områder, hvor råerne, då-erne og kronvildtet, har yndet at afsætte deres lam/kid, blive helt golde fordi nogle lufter deres hunde uden snor.
Det gælder også for det fugle vildt, der udsættes. Disse hunde mennesker betaler intet, for at benytte arealerne. Det gør jeg, samtidig kan jeg risikere, at blive skældt ud, fordi jeg høfligt spørger om hundelufteren har overset skiltningen, som siger: Løsehunde Forbudt.
Dj og andre organisationer bør være på vagt, der bør vanke klækkelige bøder. Ligesom denne debat også er en af grundene til, at der bør oprettes et egentligt ”Hunde fanger korps” (eller kald det et andet navn) som der findes i U.S.A. For indeholder noget den mindste form for ”selvtægt” og våben, så er det godt stof for pressen, men ofte dårlig omtale for jægerne.

Mvh.
Tommy
Gud bevare jagten. Det kniber gevaldigt for Danmarks Jægerforbund.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-04-12 11:58

For en del år siden var jeg i en periode ansat som naturplejer i (dengang amtet), og engang i en skov, grænsende til åbent areal hørte vi de forfærdeligste skrig fra rådyrlam, vi løb i retning, og da vi nåede frem, lå der to næsten nyfødte rålam bidt til døde og af hunde, der mærkeligvis ikke var forsvundet fra åstedet, de var endda til at kalde til sig.
Hundene havde hundetegn, så det var ikke vanskeligt at finde ejeren. Først ringede vi til politiet, de de svarede, at det havde de sandelig ikke tid til at tage sig af??????????????vor herre bevares, så er det osse skønnere af tage en stakkels pensionist der har drukket en øl for meget, det kan de forholde sig til.
Nå, men vi bar lammene til bilen og kørte til hundens ejer, ind på gårdspladsen og fik kællingen i tale uden nogen form for medlidenhed udtalte hun, ja, de stikker så tit af, og så er det jo man tænker................................................er det hunde hun ejer og er glad for eller dræbermaskiner, det er ret sandsynligt at det ikke er første gang.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-04-12 13:32

Noget er der trods alt om snakken, men den gode Ballesnuser blander tingene lidt sammen. Tilstanden "gold" er en tilstand som alle hundyr kommer i - på et eller andet tidspunkt i deres liv. Nu skal man ikke sammenligne tilstanden med frigiditet, en tilstand som kan opstå, når en overfed svedlugtende og aldeles ulækker mandsling forsøger sig med lidt lir på sengekanten. Men man skal ikke forveksle frigiditet med det at være "gold", hvor sidstnævnte tilstand meget gerne skulle være permanent.

OK! Frigiditet kan også udvikle sig til en permanent tilstand, så længe den stakkels quinde er sammen med samme mand. Når hun møder en renlig og sympatisk mand, så vågner hun squ op igen.

Desværre falder bukkejagtens sidste del sammen med rådyrenes brunstperiode, og hvis "hundemennesker" - (er der tale om mennesker med hang til doggy-style?) - færdes for meget i områder med råvildt, så skræmmes såvel råer og bukke ad H..... til, hvorefter dyrene får svært ved at lokalisere hinandens duftspor.

Men golde bliver de squda ikke. Rent og skært vrøvl at påstå den slags.

Mvh.
Tonganeseren

For tyve minutter siden kiggede jeg ud af vinduet til mit arbejdsværelse - og hvad så jeg cirkle rundt ?? En vaskeægte kongeørn. Vi har en del af slagsen i Grib Skov, men at sådan en fætter kommer forbi min ydmyge bolig, er meget spændende.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-04-12 13:34

Nåååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Den der med fugle, må hænge sammen med at Ballesnuseren har set et billede af en Gold Fasan.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-04-12 14:18

Balles Hoffotograf, Robertus Hæ, har knipset mange billeder af Balle & Co, hvor de prøver på at gøre en masse udsatte agerhøns golde. Da det åbenbart ikke rigtig lykkedes for dem med hunde, gik omtalte genier over til små batteridrevne legetøjskampvogne og andet isenkram.

Balle skriver nok så flot:
Citat
Disse hunde mennesker betaler intet, for at benytte arealerne. Det gør jeg, samtidig kan jeg risikere, at blive skældt ud, fordi jeg høfligt spørger om hundelufteren har overset skiltningen, som siger: Løsehunde Forbudt.
Jamen hvad skal folk tro, når de ser Balle & Co leger på marken ? Måske.....Neeeej en legeplads for hunde. Lad os være med.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-04-12 14:21

Gold Fasan.....Tonga, den var guld værd.

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-12 15:26

Knudsen må sku feje for egen dør, når man tænker på alt hans egen hundetrænen med fælles venner

SHV, ønsker alle en god og varm påske

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 04-04-12 15:39

Kære alle

En lille kommentar til kaptajn Tommys Ballegaard citat:
Citat
hvor råerne, då-erne og kronvildtet, har yndet at afsætte deres lam/kid, blive helt golde fordi nogle lufter deres hunde uden snor.

Når nu sløret er løftet, vedrørende denne "kloge" udtalelse, så må jeg med forfærdelse også konstatere, at Ballegaard ikke ved at det hedder kalve for de større vildtarter og ikke kid men der er måske også vildgeder på den lejede jagt?

TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-04-12 16:04

Så har den store jæger, forfatter og løgnhals igen begået en brøler !!!
At påstå hundyr bliver golde blot fordi der foregår lidt sjov i området er dog det værste vrøvl man har hørt længe - Balledoof kender ikke en skid til jagt eller natur og hvorledes vildtet agerer på menneskers adfærd og dermed også hunde. Hvis det står så grelt til som han påstår, ville der ikke være fritlevende vildt i DK og det er jo ikke tilfældet.
Rigtigt sjovt bliver det, når han kalder klovbærende vildts yngel forkid - det er sgu' kun hans tamgeder der har kid og ikke andet - tænke sig engang, at det ved han ikke, den store DJ-jonglør !!
Det er ufatteligt at man kan bruge løgnhalsen til noget i en forening, der skulle være det ypperste inden for jagt og vildtkendskab - han er ikke alene dum, men snotdum - så er det sagt !!
Og så harcelerer han over, at publikum ikke skal betale for at gå i naturen, men at han skal ??? Lille skvadderkopf, du kan sgu' da bare købe dit eget revir, så er du ude over det problem - men det er jo nok dér problemet ligger: Det grimme ord misundelse rider ham som en mare - det han ikke må eller kan få, skal ingen have - basta
Han ligner desværre flere af de "gamle jægere", som har ejerfornemmelser over vor fælles natur og som ikke tåler andre - næh, det skal sgu' være lige så sort som det altid har været, ingen nytænkning overhovedet
De fleste andre jægere forsøger da heldigvis at følge med tiden.

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-04-12 17:24

En total uvidende tumbe på hårdt pumpede østrogen sterorider, for mand er ikke skabt i skrigedukken.
Dette væsen ejer ingen fornemmelse eller viden om, hvornår man kæfter op til højre og venstre, lavt og højt, omkring ting som man dog bør have lidt viden om.
Agerhøns som er golde, forveksler tumben mon deres gok-gok med at de er golde, det kommer nok fra hans rugemaskiner.
Nu muterer hjortevildtet så de nu får kid!!, istedet for kalve, i gedeskyttens fantasiverden.
Ballerøven vildparrer sig selvfølgelig også, så krydsningsfrodigheden måske kan komme til udtryk, på et eller andet plan.
Gad vide om tumben ved hvordan man golder sig frem til et mulddyr, og hvordan deres avlschancer ser ud i fremtiden.
Alt hjortevildt i farme skal så være goldet, efter hans mening, hvad med ZOO og løveparken? Alle andre dyr end løverne og de store kattedyr, skal så være goldet på grund af stress så, efter tumben´s regnestok.
Ballerøven er nok den bedst selvudstillede tumbe, som får skrevet sine ting af hans bekendte, for det er ikke ham selv der klapre i tastaturet, men uden tvilv hans egne vrangforstillinger, han får dem til at sætte op for sig, ret så komiske med hans manglende viden, og især den kritikløse indgang til det og en sygelig mangel på selverkendelse omkring egne evner og viden .

Også en glimrende Påske til alle
Mvh
BW Golden X))

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-04-12 21:39

Citat
blive helt golde fordi nogle lufter deres hunde uden snor.
Nu håber jeg så sandelig ikke, at følgende udsagn også gælder for tamhøns, fordi jeg har aldrig snor på min hund når jeg går forbi hønsegården.

Men bortset fra det, der er nok ingen tvivl om, at de fleste kvinder bliver golde når de ser på det billede Safaris Jensen har på sin hjemmeside af Mr. goatkiller.

Dem, der kan logge ind på Danmarks Jægerforbunds depjat side, vil lynhurtigt finde ud af at Balledrengens vanvittige teser bliver modsagt - dog ikke af Robertus Hæ.

Mvh.
Tommy
Golden Gate broen

PS. Jeg synes Balledrengen er lidt tavs. Mon han er i flyverskjul ?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-04-12 08:16

Jeg har fra sædvanligvis velunderrettet kilde hørt, at Bendt Ballegård Knudsen, er blevet pålagt ikke at skrive mere på nogen side, da han skader jagtsagen og dermed også DJ, ved sine løgne og udbredte mangel på viden om jagt og natur !!
Man forstår udmærket DJ, da klovnen påstår han gennem mange år har været foredragsholder, jagtleder, hundeinstruktør og kursusleder i DJ regi - nok må sgu' være nok og den grænse må være nået !! Jeg mener grænsen er blevet overskredet for mange år siden og han skulle have været sat fra bestillingen forlængst.
Pral, løgne og fortielser har altid været hans adelsmærke, men mon ikke snart de fleste efterhånden har gennemskuet psykopaten - lad os håbe dét !!

Rigtig god påske til alle.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-04-12 22:42

Jeg ved ikke, hvordan de højt ærede X-deltagere anskuer det, men jeg mener, at vi bør forfremme Kaptajn-Tommy som fuldbårent medlem (X-Member) af vores højintellektuelle skare. Kaptajn-Tommy har demonstreret en sund hunoristisk sans, faktuel viden om jagtlige ting og sager, og jeg anbefaler derfor et medlemskab.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-04-12 10:32

Nu da Heidie Ho gik "planken" ud, trukket af egen fri vilje, og efterlod et univers af tomrum tomrum, kan vi da kun sige velkommen, med et nyt medlem som en fugl phønix, flasker op af havet og lander lige her, på denne høje IQ debatside.

Når et medlem af X-men blev tvunget bort af Ballelorden´s meritter og DJ´s mangel på samme, ( dette burde ej kunne forekomme, da vi er mænd af Krupp Staal) har vi da plads til en mere som er lidt XX´et, så for min skyld kan vi da godt hive kaptajnen indebords.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-04-12 11:06

Jeg vil gerne tilslutte mig d'herrer Tonganeseren og betterwissers anbefalinger. Lad os, hvis han er interesseret, byde velkommen som medlem af X-ordenen.
Det ville unægteligt pynte på hans cv med en blacklistning fra Balledoof - men vi kan jo håbe det bedste i så henseende

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-04-12 14:29

Jeg takker da så ydmygt for de pæne ord og ligeledes for den tillid der udvises.
"Nu har Heidi-Ho gået planken ud", som BW farverigt udtrykker det, og samtidigt skriver i mellem linjerne, at HH og jeg, skulle være én og samme person. Muligvis - muligvis ikke, jeg vil hverken bekræfte det - eller benægte det. Men jeg ved så meget, at når Heidi-Ho skriver - eller har skrevet, at han aldrig nogensinde logger ind som Heidi-Ho mere, så er det 200% rigtigt.
Der er nok "spekulationer" i krogene om, hvorfor HH fik så satans travlt med at forsvinde ud i det blå ? Tjaeee, som Bob Dylan engang sang: "The answer, my friend, is blowin' in the wind" Men lad det nu ligge..

Mvh.
Kaptajn Morgan...... Uhmmm god rom. Jeg mente naturligvis Mvh. Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-04-12 14:35

For hunden da, jeg glemte at ønske alle en god påske.
Også fru Ballegaard og fru Hæ ønskes en god påske. Jeg føler med Jer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-04-12 16:51

Ingen af de nævnte fuer har fejret Gold Bryllup.

I påsken arbejder man med fliser og udgåede blomsterbede. Fruen fik mig udkommanderet til at fjerne den game træterrasse - og plastre det hele til med "Bondesten". Nu er jeg 3/4 del færdig - og er en færdig mand. Pissedårligt vejre og ømme knæer.
Nogle kunne finde på at kritisere linieføringen mellem fliserne, men for Fanden da! Der er tale om bondesten, og bønder plejer squdaikke at gå så meget op i den slags petitesser.
Shit happens - og nu vil jeg have en lur.
God påske til alle.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-04-12 18:26

Citat
Ingen af de nævnte fuer har fejret Gold Bryllup.
For hulen da, du ka' blive ved.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-04-12 19:42

Tonganeser, hvis det havde været Balle Lorden som ved et uheld selv ville nedlægge fliser, havde de ikke heddet bondesten, men herregårdsfliser med Gold kanter.
Gad vide om, der har været vilde Brohomlere inde i hans fåre indhegning og stresse hans "kid", han lusker åbenbart stadigvæk rundt i den børne ZOO.
En mand af hans karat og vid, kan da ikke tage fejl af kalve og lam, måske mener han også at solæg, er nogle som bliver født på friland af fritgående høns, som har adgang til Dijonsennep og en lille skarp.

Nej Kaptajn-Tommy jeg tror nu ikke fuldt og fast på reinkarnation, men iberisk skovsnegl, har nu mange lighedspunkter med Balle Lorden. Ligemeget hvor meget du kyler dem i salt, er der altid ´en mere, ligeså snart du tror du har fået bugt med dem, er der en som lurer ind af vinduet, med et slimet spor efter sig. Selv de flotteste blomster kan de få til visne, og de elsker at være besættere på de største hundelorte de kan opdrive.
Hvis det havde været Balle Lorden, der var pist forduftet, hvad der selvfølgelig er en umulighed, burde han ved en genopstanden, kalde sig "Den flyvende hollænder".

Mon ikke snart forfatterskabet skriver endnu en sang til Kim Larsen, som lyder den her " Det er en Gold tid, som vi lever i, og min viv er frigid"
Mvh
BW

iberisk skovsnegl

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-04-12 20:55

Jeg har ladet mig fortælle, at Ballesnuseren har fået lagt Gold farvede halogenlamper ind i indgangspartiets øvre runde bue, så han - når nogen henvender sig hos Kammerherren, står i al sin højhed, med en glorie om roen. Husmænd og andet godtfolk i Ballesnuserens område har det nemlig med at markere sig med kristelige symboler. Ikke langt fra Ballesnuserens ydmyge hacienda står en 10 meter høj knaldhvid Kristusfigur og skuer mod øst - næsten skulende i retning af stedet, hvor Ballesnuseren slår gækken løs. Figuren blev vistnok fabrikeret hos en lokal murer med indgående viden om armeret beton.

Nu småklukker vi over Ballesnuserens "kid" kontra "kalv/lam", men må jeg lige henvise til dengang han bramfrit udtalte, at fugle føder æg!!!! Det kostede mig squ en cigar - da jeg læste hans indlæg, og jeg måtte efterfølgende bruge en times tid på at rense kæften for tobaksrester.

Mange hilsener fra Tonganeseren

Vidste I, at det var en jøde som sænkede Titanic?????????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-04-12 21:26

Næh, kom med historien!

Det med Balle Lorden er vist rigtigt nok, han har nu fået tilnavnet" The Golden Globe" , grundet hans hovedfacon.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-04-12 21:33

Glemte lige, at når Ballesnuseren åbner sin hoveddør, så drøner J.S. Bachs Toccata & Fuga i D-moll ud i hovedet på gæsten. Der er godt nok tale om en Low Cost udgave på el-orgel fra dengang tarmrenser og tåreperser Jodle Birge slog sig løs i det jyske, hvor JB`s keybordspiller - en tidligere maskinsnedker, trakterede sit el-orgel med begge hænder - minus højre og venstre hånds tommel- og pegefingre. Goe gamle Jango ville have været syg af misundelse.

Mvh.
Tonganeseren

Nåh! I vidste altså ikke, at det var en jøde som sænkede Titanic. Jamen, så kommer svaret her:

Det var Iceberg.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-04-12 07:47

"Men jeg ved så meget, at når Heidi-Ho skriver - eller har skrevet, at han aldrig nogensinde logger ind som Heidi-Ho mere, så er det 200% rigtigt."

Han har senest været logget ind den 030412 - er det før eller efter Kristi fødsel ??

Til de seneste indlæg kan man kun sige: og så det lange

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-04-12 09:39

Citat
Det var Iceberg.
))))))) , den når næsten Golan Højderne. Jeg har spist mange jøder til middag så,- for vi køber altid salat med samme navn, men er er holdt op med at købe nescafe GoldDen var sgu god, vidste du at det højst sandsynligvis var en indefrosset sten som rykkede nitterne ud det synkefri skib.
Det smukke skiv som ligger ud fra Italiens kyst, blev næsten ramt af samme skæbne, men her var det en anti Gold kaptajn, der vist styrede skivet efter sit testosteron kompas, hun så nu også meget lidt frigid ud den lille havfrue.

Det må have været en grum loginpirat, måske kaptajn Klo, som har sneget sig ind på Heide Ho´s forladte farvand, den 03-04-2012, for løftebrud lå jo absolut ikke til den afmønstede X-medlem HH.
Det er nu godt han stadigvæk er medlem af DJ også.
Ligepludselig er Balle Lordens indlæg blevet Gold værd, både med . ; , og mange !!!!! og især ?????. Viden, indhold og jagtlig forståelse er desværre lige ynkeligt.

Forøvrigt fik Gun Joe fra Texas, 8 dage i boksen på Thule basen.
Hans øverst befalende bad ham sætte advselsskilte op, omkring runway på basen. Da han kontrollerede den gode Joe, stod der "Cautions Soft Ice"

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-04-12 10:03

Tonganeser:
Fru Ballegaard har selv valgt indmarch melodunten til sove gemakkerne hun var ikke i tvilv, hver gang bliver,- symfoni nr. 5 i c mol, opus 67, af Ludwig van Beethoven, uropført.

Balle Lorden vil helst have den spillet i Fis-mol, af City Slickers, men hvad hjælper det, når man ikke magter at stemme instrumentet op til, bare lidt form for ydelse.

Der vist også panik hos,- Toms, de vil have deres Gold barre dømt om, deres pr. mand går vist på jagt med, en fætter til en Bajut grandonkel, til en halv lysten søster til Balle Lorden.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-04-12 12:07

Det sidste nye omkring Balledoof går på, at han nu hårdnakket påstår at være i besiddelse af sine VISDOMS-DÆNDER inu - det virker lidt underligt, om han nogensinde har haft nogle sådanne !
Visse steder kalder man ham GOLD-FINGER: Han påstår ligeledes at være en god bekendt af Sherley Bassey, skønt hun stadig er levende !!!
Ja, man undres over denne mandsling og alt det han formår

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-04-12 13:38

Jeg er blevet lidt træt af Nescafe GOLD. Den virker lidt slap og udtjent.

Jeg er godt nok rystet over Cpt. Smith`s dispositioner på Titanic - efter så mange års research. Men tag nu bare kaptajnen ombord på det italienske krydstogtsskib - han havde kun sprut og f..... i hovedet, da skibet rendte på skæret.

Men hvad med luftkaptajnerne? Nåh ja! De erkender så godt som alle at sove på turene.

Wauwwwwww - mine knæ er opsvulmede efter et par dages aktiviteter på terassen - altså af at kravle rundt.

Mvh.
Tonganeseren
Mulit-X medlem

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-04-12 19:07

Jeg undrer mig over at Balle ikke har kommenteret tråden én eneste gang. Det forlyder også fra pålidelige kilder, at han er blevet total mundlam på DJ-depjatten. Nøøøj, det ville være en stor glæde, hvis det endelig er gået op for ham, at han slet ikke aner en skid om jagt & natur. Aaarh så heldige er vi vel ikke ?

Jo, fanden fløjtme, Heidi-Ho loggede squ ind den 03-04. Nå, skidt pyt, det vigtigste må være, at han ikke skriver indlæg.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-04-12 09:33

Balledrengen har fået ny hund, da han ikke kunne styre den gamle, som kun var nogle få år gammel !! Den har til gengæld fået et nyt hjem og er efter sigende vågnet op til dåd og den nye ejer har stor succes med den, vel at mærke uden brug af strøm o.lign. djævelskab - så meget betyder den rigtige og inspirerende leder i en hundeflok. Nu må den stakkels hund opbygges ganske langsomt til at fungere under "normale" forhold.

Ballefrantz har fået en ny hvalp, nemlig en GOLDEN retriever af udstillingstypen !! - Men hvad søren - med det aktivitetsniveau og de "evner" han formår, kan racen sgu' være ligegyldig !!! Stakkels hund

Mon ikke de er lykkelige i Münsterländer-klubben, over udsigten til at slippe af med Ballen ?

ØV4
-C og K
- hus til salg
- arbejdsløs pedelmedhjælper

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-04-12 09:59

TheRealDeal

Tilbage til dit spørgsmål.

Det er en Gold historie, fremsadt af en knold, som kun efterlader sig frigide koner, kort og godt

Mvh
BW
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-04-12 21:32

En Golden retriewer???? Hvordan kan Balledrengen vide om den er gold - den er jo kun en hvalp??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-04-12 00:02

Balleboyzz tror, hunden er blevet GOLD efter han har luftet hunden uden snor. Balleboyz skriver jo - jeg citerer: "blive helt golde fordi nogle lufter deres hunde uden snor."

Balle og en GOLDEN retriever !!???....Hmmmm....er det ikke lidt synd - altså for hunden.

Mvh.
Tommy.
Alle ønskes en god nat.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-04-12 00:03

Flere z'er efter hinanden bliver til et sovedyr. Ja så har man set det med.

Mvh.
Tommy
En erfaring rigere.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-04-12 07:51

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-04-12 21:32
--------------------------------------------------------------------------------
En Golden retriewer???? Hvordan kan Balledrengen vide om den er gold - den er jo kun en hvalp??

Han bygger sgu' sin "viden" på noget han har hørt - deraf de til tider fuldstændige tåbelige udtalelser om alt !!
Kaptajnen har jo ret i, at det er synd for den nye hvalp - går og overvejer, om man skulle melde ham til dyreværnet for misrøgt ?

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-04-12 07:55

går og overvejer, om man skulle melde ham til dyreværnet for misrøgt ?
Glemte at tilføje: Anonymt, naturligvis !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 09-04-12 09:45

Det synes nu at være et faktum, at jagt-Danmarks enfant terrible Bent Ballegaard Knudsen, er blevet tavs fra diverse fora på internettet. Flere steder er han direkte blevet blevet black-listet; andre steder har han via adskillige henstillinger fundet ud af, at folk ikke gider høre på mere løgn og latin !
Lad os håbe det holder denne gang, så vi kan skrive i normale vendinger igen !
Hans sidste tåbelige udsagn: hvor råerne, då-erne og kronvildtet, har yndet at afsætte deres lam/kid, blive helt golde fordi nogle lufter deres hunde uden snor. Teksten taler for sig selv, fra en verdensmand udi jagten og vor fauna !
At han fortsætter:Disse hunde mennesker betaler intet, for at benytte arealerne. Det gør jeg, samtidig kan jeg risikere, at blive skældt ud, fordi jeg høfligt spørger om hundelufteren har overset skiltningen, som siger: Løsehunde Forbudt. taler sit tydelige sprog for en mand der har så store mindreværdskomplekser, at han straks bør under lægebehandling, da han er psykisk syg ! Stakkels familie.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 09-04-12 12:49

Ja man kan virkelige påstå, at fru Ballegård har fået fat i en vaskeægte,Gold Digger, da han charmerende, svang rundt med sine trykbærene malkemaskine slanger nede i Phillipiner land, og slæbte den stakkels quinde hjem til rundkørselen, hvor alle ærlige bondepiger, blev akut frigide når bumben nærmede sig dem, godt så,- vi har det store udland til den slags Bajutter.

Jeg tror ikke engang, han må udblogge Roderiet lille charmeside, hos DJ krabaten, han har fået tastaturforbud af kredsformanden, de mister mange medlemmer ellers, til DLS.
Jeg har hørt, han er sendt på tøndejagt nede Doggerbanken, indtil valget er genført.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-04-12 13:03

Hvis han nu havde haft snor på under seancen ved rundkørslen - hvad ville der så være sket ?? Havde han så fået bedækket alle de små bondepiger i Løsning og omegn ?? Havde der så løbet en masse små Baller rundt med samme tilbøjligheder som gavtyven selv ??
Vi må sgu' vist prise os lykkelige for, at det er gået som det er, altså en Ballefrantz uden snor med deraf følgende gold-søer !!

ØV4
Multi-X²

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 11-04-12 15:07

Tak for svaret Sandhedsvidnet.