/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hyre sælgere via firma?
Fra : kartoffel88
Vist : 604 gange
91 point
Dato : 27-03-12 20:22

Hejsa.

Har hørt at man kan kontakte et firma der har sælgere klar til at sælge sine produkter for en?

Nogen der kender til den slags firma?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-03-12 20:45

Det lyder åndsvagt og kun idioter vil handle med uerfarne sælgere (de kan uden tvivl teknikken med at sælge, men aner intet om varen) der formentlig ovenikøbet er på provision. Men der findes masser af free-lance sælgere (dem ville jeg heller ikke købe en møtrik ved).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-03-12 20:47

Genialt nok for de sælgende, skal jeg lige understrege. Men som køber er man direkte skør hvis man køber ved sådanne personager. Men bevares. Folk køber jo også på nettet og i Bilka. Det ene sted aner man ikke hvad man køber, det andet sted aner sælger ikke hvad de sælger.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 27-03-12 21:10

Produktet er uhyre enkelt og meget fair, da kunden intet har at tabe.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-03-12 21:23

Så er det jo bare at hyre Free-lancere ind. Dem er der bunker af (af forskellig lødighed). At rode tredjemand ind i det, i form af et ekstra firma der også skal score, bliver det hele endnu dyrere af, med færre penge til dig.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 91 point
Dato : 27-03-12 22:10

Salesforce one var en af de første på det marked herhjemme:

http://www.salesforce1.dk/

Det er absolut ikke en dårlig løsning, og har intet at gøre med 3773's fordomme

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 27-03-12 22:57

Kortoververden:
Tusind tak. Lige præcis hvad jeg mente.

3773:
Det er også et helvedes besvær at ansætte en person i firmaet.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-03-12 23:09

Citat
Kortoververden:
Tusind tak. Lige præcis hvad jeg mente.

3773:
Det er også et helvedes besvær at ansætte en person i firmaet.

Hallo Pomfrit

Det omtalte firma har ingen sælgere - de underviser sælgere....

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 27-03-12 23:50

Netop:
Jo det har de.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 28-03-12 00:51

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-03-12 04:12

Tsk tsk tsk, free-lance'ere er momsregistrerede. Dem ansætter du ikke, de sender en regning for udførte ydelser.