/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Udtræk data fra Summa Summarum
Fra : Leo.pedersen
Vist : 985 gange
300 point
Dato : 19-03-12 13:22

Hej

Jeg er ved at konvertere Summa Summarum (version 2.4.2) til et andet regnskabsprogram.

I finans konvertere vi kun poster for 2012.

I Summa Summarum kan jeg på de enkelte kundekonti se åbne poster tilbage i tiden.

Jeg vil meget gerne trække alle åbne debitorposteringer ud af Summa Summarum fra før primo (dvs. summen skal stemme til debitorsamlekontoens primosaldo i år).

Hvordan trækker jeg de poster ud i CSV (eller andet format)?

Hilsen

Leo Lund
www.fidus.dk

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 21-03-12 09:47

Hej

Hvis der er nogen som ved hvordan jeg udskriver en liste over alle åbne poster på alle kunder - vel og mærke ikke i en udskrift pr. kunde men i en samlet udskrift (til fil) - så vil det også hjælpe.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 21-03-12 10:54

Kender ikke programmet godt nok, her bruges Navision....

men mon ikke der er en her der kan svare...

http://web.vismaavendo.dk/partners/find-en-revisorbogholder/

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 13-05-12 10:02

Hej

Jeg håber stadig på at nogen kan hjælpe - har dog også forsøgt andre steder at få et svar, og det er ikke lykkedes.

Byd ind hvis du har et stikord.

Hilsen

Leo Lund

Godkendelse af svar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 17-05-12 15:23

Tak for svaret refi.
Du var den eneste som svarede - så du får point.