/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Alkohol til Island
Fra : oliver3660
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 15-03-12 22:41

Hej folkens!

Jeg skal snart på studietur og turen går til Island. Det forholder sig dog sådan at man skal være 20 for at købe alkohol på Island og også 20 for at importere det. Jeg vil høre om der er nogen der ved eller har en idé om hvor stor en bøde man får hvis man bliver taget i tolden med alkohol i kufferten hvis man kun er 17 år.

Håber på svar!

Oliver

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-03-12 23:54

Læs om det her: http://www.tollur.is/

Eller ring og spørg...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-12 16:47

Hold dig til loven...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-03-12 19:01

Nu er det jo sådan at du også er for ung til at måtte købe stærk alkohol i Danmark.
så du kan ikke skaffe noget, til at tage med til Island. Så der er ikke noget problem.