/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Skal overførselsindkomsterne hæves?
Fra : PeterTheisen
Vist : 1620 gange
10 point
Dato : 11-03-12 10:58

Synes du, at ydelserne for kontanthjælp, fleksjob og førtidspension skal sættes op?

Hvis det er din holdning, hvor meget skal de så sættes op, og skal det gælde for både enlige, enlige forsørgere og par på disse ydelser?

Hvis det ikke er din holdning, hvor meget skal de så sættes ned, og skal det gælde for både enlige, enlige forsørgere og par på disse ydelser?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-03-12 11:23

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-12 11:35

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 11-03-12 11:43

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 11-03-12 12:06

nej,tværtimod,,bistanden burde sættes ned til det ½

Kommentar
Fra : netop

Dato : 11-03-12 17:58

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-03-12 19:17

Det skal sættes ned til 0 kr og så skulle de sku ud og grave grøfter, men først skulle de klippes sådan nogle hippier, se bare hvordan de fik ødelagt Vietnam krigen, havde de ikke været der så var Vietnamkrigen sku vundet, men åh nej de skulle blande sig også selvom de ikke har forstand på krige og se hvordan de fik den pæne mand Nixon til at gøre, det var også dem der fik ham i fedtefadet.
Havde de bare holdt mund og taget deres uniform på var det aldrig gådet som det gik, så havde den krig sku været vundet for længe siden og hvad ligner det at sådan nogle kommunister selv vil til at bestemme i en fransk koloni, hvad bliver dog det næste?.
Nej sådan noget skal slåes ned med hård hånd med det samme, ellers vil alle jo bare til at bestemme og hvor var vi så henne?.
Hvis ikke os med penge og status var her til at styre tingene ville vi jo have pøblen til at løbe rundt løse i vores gader, det er da godt at vi har nogle politiker der kan sætte politiet ind de rigtige steder og så længe politiet ikke kan tænke selv og gør hvad de får besked på så er vi ikke helt tabt, de skal bare bure de små stofbruger ind hvad ligner det at voksne mennesker tror at de må selv bestemme om det er iorden at de indtager piller og stoffer, nej de skal sku i fængsel hele bundtet, hvis de selv tror at de må bestemme selv hvad bliver så det næste, nu går det lige så godt med at få kriminaliseret rygerne og så skal der sku ikke komme nogle og ødelægge det hele der skal være orden i tingene, se bare hvor godt det gik i Tyskland sidst i 30erne og begyndelsen af 40ene der var sku orden i tingene, ordung must sien.
er du ikke enig PeterTheisen.
alan57

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 10 point
Dato : 12-03-12 10:25

Det vil klæ’ dig, at du baserer dine hjernedøde tråde herinde på virkeligheden, og erkender at der er grund til at være dybt bekymret over, at vi står med en regering, der har brugt tre år på at gennemtænke den økonomiske politik og blev valgt på vækst, kick-start, bevarelse af velfærdssamfundet, som vi kender det, og samtidigt klandrede VKO for at smadre det.

Er det gået din "store politiske" næse forbi, at regeringen barsler med store reformer, hvor intet er helligt?. Nu bliver der pillet ved lige præcis de ting du nævner – og udover førtidspension og fleksjob, er der også lige hurdlen med gratis institutionsplads til handicappede, og måske endda selveste folkepensionen, der skal barberes ned. Velkommen til virkeligheden kammerat - til de Radikale og Margrethe Vestager

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 12-03-12 10:31

det var bedre at lukke for al ulandshjælp fuck hvor rige vi så blev i lille danmark,vi kan jo ikke rede hele verden.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 13-03-12 08:04

Jeg er helt enig med kenwood.
Luk for ulandshjælpen med det samme, så de for disse penge kunne hjælpe de svageste i Danmark bla: de hjemløse og de psykisk syg og der er mange andre der burde hjælpes her i landet og ikke i Afrika.
jeg er idag 55 år gammel og jeg kan huske at i min barndom hjalp vi sku også Afrika og de har ikke fået det bedre, og en af grundene er faktisk at vi begyndte at hjælpe dem med mad medicin og andre fornøegenheder så de fik mad nok til at kunne brødfødes med u.landshjælpen, og hvad sker der så jo der dør ikke så mange som før som bevirker at de får flere børn og nå så tørken kommer igen er der flere munde som skal have mad og denne spiral forsætter og det bliver kun værre og værre, ikke nok med det vi giver dem også AIDS medicin så de kan leve meget længer og når de lever længer smitter de også meget længer, vi er sku nu 7 miliater mennesker her på jorden smart ikke sandt og vanvitet foresætter sku, vi forgriber os på de få pladser dyerne har tilbage at være på, jeg kan sku godt se hvorfor jeg er blevet Misantrop.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 15-03-12 17:01

Tak for svaret creamygirl.