/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Benjamin.Hansen
Fra : ans
Vist : 736 gange
50 point
Dato : 04-03-12 16:18

Her er lidt trøst for denne bemærkning

Citat
Og svaret som blev godkendt er en gentagelse af et tidligere svar kl.12:18

Tør øjnene og nyd resten af søndagen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-12 18:01

Hvis Kandu kunne/ville sortere alle "fejlsvar" fra, ville der kun være et par hundrede svar tilbage i "databasen"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-12 18:31

Ja ja refi, men nu er det jo ikke kandus opgave, at sortere/anerkende svar. Det er spørgeren, der har "ansvaret".

Men der er så mange svar på kandu, der ikke kan bruges til noget som helst.

I de fleste tilfælde skyldes det, at "svareren" taler spørgeren efter munden, giver det svar, som spørgeren ønsker. Det er der så mange eksempler på her på kandu og de svar kan ikke bruges til noget som helst. Der er brugere her på kandu, der tjener uduelige point på den konto

Annuller spørgsmålet
Fra : ans

Dato : 10-06-12 23:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål