/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ipod touch
Fra : hellequaade
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 04-03-12 15:45

Hej!
Min datter har lige købt en Ipod touch... men hvordan henter jeg graits spil til den? nu har jeg registeret mig men jeg kommer ingen vejne før jeg vil taste min data på et visa kort ind...øhh det har jeg ik lyst til!

MVH Helle

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-03-12 15:50
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-03-12 07:32

Du er desværre nødt til at give dine kortoplysninger fra dig, uanset om de apps der skal hentes er gratis eller ej.

Udfordringen ligger så i om din datter kan lade være med at hente betalings apps

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 05-03-12 08:18

men kan jeg ikke bare købe et i tunes kort? det er min plejedatter og hun er til tider andre steder end her...så nul kontooplysninger fra mig!

Kommentar
Fra : Kortoververden