/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
eberspacher d1l
Fra : crayzee
Vist : 737 gange
100 point
Dato : 25-02-12 00:09

Hej

Jeg har et problem med mit eberspacher d1l fyr - Jeg skal have skiftet den inderste pakning, men kan simpelthen ikke få skilt brændkammeret ad. jeg har set at man kan købe begge pakninger, så de må jo kunne skiftes :)
Er der nogen som har prøvet det før og ved hvad man skal gøre? :)

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-02-12 09:53
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-02-12 09:55
Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 25-02-12 17:34

Den har jeg godt kigget på, men det er som om den ikke vil slippe omkring gløderøret. kan det passe at man skal presse studsen til gløderøret ud, for at kunne skille det ad? evt. med en glidehammer? Nogen der ved det :)

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 27-02-12 18:19

Nu er mit godt nok benzin versionen, men der er gløderøret skruet i ovenfra. Jeg ville ialtfald ikke begynde, at presse eller slå / trække med vold.
Mit var totalt adskilt sidste år og fik ny blæser. Havde ingen problemer med hverken adskillelse eller samling.