/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Weber klub bloggen.
Fra : vedikkealt
Vist : 594 gange
500 point
Dato : 23-02-12 23:01

Måske er der hjælp at hente her.

Jeg har oprettet 2 blog indlæg på Weberklubben.

Men jeg kan ikke Tilføj kommentar....

Jeg får en fejlmeddelelse der siger...

Please fill all fields marked as (*). ...men HVAD står der der ?

Dem på Weber klubben vil ikke svare mig - eller kan måske ikke !!!! - det er som om, der mangler noget jeg skal udfylde, men jeg kan ikke hverken se eller klikke mig frem til en løsning.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 23-02-12 23:11

Udfyld alle felter

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 23-02-12 23:20

# nord

Jeg kan jo netop ikke skrive noget i de felter, der er markeret med den røde stjerne.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 510 point
Dato : 23-02-12 23:23

Det er vel ikke så besværligt, jeg fandt dit indlæg og skrev en kommentar nedenunder i kommentarfeltet.

"Mon ikke du lige skal prøve én gang til..."

I øvrigt står der jo også:

Citat
Weber Klubben påtager sig intet ansvar for holdninger eller materialer der vises på en brugers BLOG.
I tilfælge af uønsket eller krænkende materialer eller holdninger vil dette indlæg blive slettet uden varsel, og i gentagne tilfælde mister brugeren sit medlemsskab.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-02-12 23:27

Du skal i øvrigt heller ikke skrive noget i feltet med røde stjerner, men derimod i feltet nedenunder hvor der står: Text : *

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-02-12 23:32

Efter hvad der står at læse på Bloggen, er du jo ikke den skarpeste ske i skuffen.

Citat
Hej med jer.

Så fik fruen samlet vores nye Q300

For havde jeg skulle samle den, så var der kommet et utal af ord, der ikke egner sig til at blive skrevet her

Jeg evner bare ikke at læse en manual ... i min verden er teksten i sådan en fætter ikke fatbart læsestof

Til gengæld har jeg skaffet en billig brugt letvægts gasflaske ... uden gas ... men det kan jeg sikkert råde bod på i morgen...

Og så er der ellers 8 okse frankfurtere fra slageten, klar til at blive min grill debut

Bare det.

...Roladen

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 23-02-12 23:37

# netop

Derfor er jeg også her på Kandu, og har det fint med brugernavnet VED IKKE ALT.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 23-02-12 23:46

Tak for svaret webm.

Bare mærkeligt, at den så gentagne gange har meldt denne fejl.

Men det ser ud som om dem der styre siden, har gjort - ET eller andet, da mit blog site har ændret udseende, siden jeg var inde sidst.

Bare mærkeligt, at de ikke oplyser en om, at der kan gå flere dage som nytilmeldt, inden man kan tilføje kommentare.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-02-12 23:51

Citat
Bare mærkeligt, at de ikke oplyser en om, at der kan gå flere dage som nytilmeldt, inden man kan tilføje kommentare.

Sådan forholder det sig nok ikke, jeg gik direkte ind og oprettede mig og kunne skrive med det samme...

Men godt du fik styr på det.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 24-02-12 00:16

Jeg var oprettet i 3 dage, inden jeg kunne skrive noget.

Jeg fik bare den engelske tekst om at der ikke kunne ske noget.

Men du oprettede ikke et Blog indlæg, og tilføjede en kommentar...?

"Sagen" bliver nok aldrig opklaret.

Tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-02-12 07:52

Det var så lidt - hovedsagene er det virker nu!