/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Nordisk Slægtsdatabase
Fra : ajohansen
Vist : 1189 gange
100 point
Dato : 23-02-12 21:17

Hej
Nordisk Slægtsdatabase er det noget der er værd at investere i?

Mvh
Anne

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 23-02-12 21:18

Glemte lige linket
http://www.nsdb.dk/index.htm

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-02-12 21:23

Hvorfor ikke prøve demoen?

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 23-02-12 21:33

Det var ikke selve programmet jeg var ude efter men mulige oplysninger.
har set på demoen og er ikke videre imponeret

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-12 21:45

Har også lige set den og giver dig ret--ikke imponerende, men det kan jo skyldes de få personer der er med i demoen.
Der er i hvert fald rigtig mange efternavne registreret, så det er nok muligt at man kan finde noget der.
300 er jo heller ikke nogen herregård, så det er måske værd at prøve.
Jeg kigger med, det kan jo være der kommer svar fra nogen der er medlem eller har prøvet.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-02-12 17:10

Jeg synes det lyder ret pralende at kalde sig Nordisk Slægtsdatabase,

jeg ved at det svenske rötter har mange flere registrerede skandinaver,
og at der i norge er et slægtprogram vist ambla, der er bedre end det viste?

Af slægtsprogrammer er FTM stadig der bedste, med den beste danske support...

Godkendelse af svar
Fra : ajohansen

Dato : 05-06-12 17:13

Tak for svaret dabj.