/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
skype
Fra : chobber
Vist : 1339 gange
100 point
Dato : 23-02-12 19:34

Jeg har et par spørgsmål vedr skype
Jeg vil have slettet mit gamle mobilnummer på min skype profil, det kan jeg tilsyneladende ikke.
Jeg kan skrive et nyt nummer, men mit gamle nr bliver ved at vre i min profil kan det passe jeg ikke kan slette det gamle nr.

Jeg har blokeret flere brugere på skype kan det ikke lade sig gøre så mine indstillinger videreføres uanset hvilken maskine jeg logger på fra. Jeg synes kun jeg kan finde ud af at blokere på min hjemmepc, men logger jeg på fra andre maskiner så er der ingen blokerede.

Hvem kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-02-12 19:42

Skift af tlf. nummer: Gå op i Skype - Profil - Rediger profil - Slet det nummer du vil ændre ved at trykke Delete - Tryk ikonet Gem - Åbn igen siden og skriv nu det nye tlf. nummer og Gem igen, så er det på plads - min blokeret person er blokeret på alle computere hvor jeg logger på. Løsning på det problem kunne jo være at slette vedkommende

Clou

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 23-02-12 19:49

Hej Clou

Mit gamle nummer fremgår ikke af min profiloversigt. JJeg kan sagtens skrive mit nye nr. Men hvis jeg tjekker min profil efterfølgende fra en anden computer så står mit gamle nr der endnu sammen med mit nye nr.

Blokerede brugere står ikke på anden computer, hvi jeg blokere på A computer. Hvis jeg åbner min profil på B computer, så står der ingen under blokerede brugere.
Det hjælper desværre heller ikke at slette, for jeg står jo stadig på vedkommendes computer

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-02-12 20:00

Hej Chobber

Undrer mig meget - men er lige med på en "kigger"

Clou

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 23-02-12 20:03

Clou
Nu er mit gamle nr fjernet .

Men blokerede brugere er tom på maskine B, så indstillinger kan åbenbart varierer fra maskine til maskine

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-12 21:13

Mine indstillinger følger også kontoen, uanset computer.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-02-12 07:43

Det kan være fordi du har startet en ny konto på den anden maskine