/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse sydpå i marts
Fra : dreyer
Vist : 3681 gange
200 point
Dato : 22-02-12 16:46

Jeg skal sydpå med et par venner på afslapningsferie til marts. Der er to hovedkriterier: Det skal være varmt, og det skal være billigt. Gerne De Kanariske Øer eller lignende. Om det er hotel eller lejlighed er ikke så vigtigt, så længe der er separate sovepladser.

Kender du til et slagtilbud eller lignende?

Send venligst kun konkrete links eller tips, tak.

På forhånd tak for hjælpen :)

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-02-12 17:11
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-02-12 18:08

Afhængig af hvor du bor, billigere fra Hamborg:
http://www.tui.com/last-minute/

På den årstid ville jeg vælge Mallorca...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-12 20:19

Der er for koldt på mallorca ved den tid - til soldaseri

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 23-02-12 01:20

Glemte at nævne, at afrejse helst skal være fra Billund, Tirstrup eller Aalborg.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-12 19:00

Jeg gentager og dementerer herved ovenstående

Her kan du sammensætte en god og billig rejse ... opmærksom på at der bliver meget varm i juli - helt op til 35-40 grader, så jeg synes du skal vælge at rejse til Mallorca i marts ...

http://www.solskinsrejser.dk/mallorca/

Kommentar
Fra : røskva

Dato : 23-02-12 19:13

Mallorca er da ret kold i marts .det er med overtøj på og badetøj kan godt blive hjemme i skuffen
Har været på Mallorca i maj det var koldt og kedeligt gråt

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 23-02-12 19:21

Thai Airways har iøjeblikket retur billetter til Bangkok og Phuket for bare kr. 4500
Og der er 30+ iøjeblikket....
Hotel kan fåes for kr. 200 og opefter pr. værelse pr. nat

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 23-02-12 19:22

Ja det er ikke godt på Mallorca i marts. Endda de kanariske øer kan være lidt tvivlsomme.

Jeg er lige kommet hjem fra Maspalomas i lørdags, der er det sydlige Gran Canaria. Det har været dejligt, men det har også skiftet mellem 18 og 25 grader. Nogle dage skyfrit, men dog ofte skyet og altid blæsende. Der var en del afbudsrejser på Star tours hjemmeside med afgang i marts, men det er jo ofte kun til to eller tre personer.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 23-02-12 19:26

Jeg så denne artikel i går http://ekstrabladet.dk/ferie/foerdurejser/article1712139.ece

Vi rejste i efteråret til,Playa del Ingles i efterårsferien. Det kostede 18000 fra Hamborg og 24000 med Spies med samme hotel.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-12 19:52

Nu afhænger det jo af om det er først eller sidst i marts?
Og ja, som tidlige nævnt er det billigere at flyve fra Hamborg...

Hvis I hellere vil Gran Canaria, så tag ikke til Maspalomas eller Playa del Ingles, men til Puerto Rico.
Her kan jeg anbefale hotel Maracaibo, med overnatning til 65 € for et dobbeltværelse med balkon,
med køkken mm og udsigt til den øens skønneste havn...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-02-12 12:12

Die besten Hotelangebote für unsere 33% Schnäppchen-Flüge¹

fra TUI.com

Tenerif luxus 117 €,
Gran canaria 89 €

det kan ingen danske rejseselskaber vist konkurrere med?

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 26-02-12 15:56

Jeg kan godt anbefale Maspaloma og ikke Puerto Rico, da der er for mange trapper. Vi boede i Maspaloma på Tabaiba Princes. Jeg tror de har Gran Canarias største pool. Det er firestjernet, men det er nok det fineste hotel jeg har boet på nogensinde.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 26-02-12 19:43

Overvej Asien istedet - det er bedre og billigere.
Og så har Singapore Air nogle kanon tilbud iøjeblikket
Masser af steder i Asien for kun kr. 3535 - ( vistnok noget med at de har fløjet til DK i 35 år)
http://www.singaporeair.com/SAA-flow.form?execution=e3s1

Kommentar
Fra : Lisa79

Dato : 29-02-12 23:36

Jeg må erklære mig enig i, at Mallorca slet ikke er varmt nop på denne tid af året. I marts ville jeg vælge Egypten. Atlantis rejser har specialiseret sig i rejser til Egypten, men vi har også selv tidligere rejst med Falk Lauritsen med stor succes. Vi skal selv afsted i slutningen af maj, og da jeg vil være helt sikker på varmegaranti er valget også her faldet på Egypten Vi har været i Hurghada en del gange, så prøver Sharm El Sheikh denne gang. Skule dit valg falde på Hurghada, så sig endelig til, så har jeg lidt tips du kan få med på vejen

Kommentar
Fra : Lisa79

Dato : 29-02-12 23:39

I øvrigt kan du på Lauritz.com byde på rejser med Apollo -bl.a. til Fuerte Ventura, hvis du holder fast i de Kanariske øer (men tror der er varmere i Egypten)