/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Heytell
Fra : CerwinVega
Vist : 751 gange
63 point
Dato : 19-02-12 22:12

Jeg har en samsung galaxy 9001 plus

Og jeg har lige hentet Heytell, men er det muligt at modtage "beskeder" selvom man ikke er logget på wifi eller Mobilnettet.

Jeg kunne godt tænke mig at programmet selv fik adgang til nettet for at hente de nyeste beskeder, sådan at jeg ikke skal logge af og på hvergang for at få en besked der er gammel fordi jeg først logger på senere på dagen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-02-12 22:36

Heytell virker som en SMS, blot med den forskel, at det er en talebesked. Du skal hente en APP der passer til din telefon, og så skal modparten jo også bruge systemet. Det hele forgår via SMS nettet.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 19-02-12 23:17

Ja jeg kender godt programmet osv, men det er selveste andriod systemet jeg mangler hjælp til ang at logge på nettet når der er brug for det automatisk.

Min bror sendte mig en besked ved 18 tiden men jeg fik den først da jeg loggede på nette ved 21 tiden..og der var beskeden ikke aktuel længere...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-02-12 00:34

Hvis du har browser i telefonen og kan gå på nettet, og hvis du har trådløst netværk til rådighed, og du har WiFi i telefonen; så skal du blot lade den have det trådløse netværk være 1. priotet, så får du også beskeden når du er ON.
Sådan virker det her i huset, på de to androider vi har.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 20-02-12 10:24

Jeg tror ikke vi forstår hinanden rigtigt..jeg ER klar over hvordan det virker og ja jeg Har NET på den ene måde eller anden, men jeg kunne godt tænke mig at vide om Heytell og andriod SELV kan logge på nettet for at hente de nyeste beskeder uden at jeg selv skal tænde og slukke mit wifi eller være "ON"..

Kan man sætte andriod op sådan at programmer selv styrre adgang til nettet

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 31 point
Dato : 20-02-12 11:58

Nu er det sådan, at de fleste brugere af en mobiltelefon, er KLONET med telefonen, og derfor er den som regel tændt 24-7-365, så du vil bare modtage disse beskeder via SMS, og de bliver gemt sammen med de almindelige SMS'er.

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 20-02-12 14:31

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-02-12 15:13

Hej CerwinVega, hvorfor har du lukket dit net ned?
jeg er bange for at du må vælge, enten hav dit net åben hele tiden eller fravælg Heytell.

Programmet kan selvfølgelig ikke bruge internettet som sende/modtage, hvis du har lukket ned for det.
Det sender ikke som sms eller mms, men via internettet