/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvilket headset
Fra : myes
Vist : 432 gange
200 point
Dato : 19-02-12 17:34

Hejsa

Min kæreste har forelsket sig i Plantronics M1100 headset. Og jeg overvejer at købe det til ham, men inden da ville jeg lige høre hvad andre anbefaler at købe. Han skal kunne have to tlf'er tilkoblet og der skal være noget reducering ar baggrundsstøj, da han er fragtmand og der til tider tit er meget støj i baggrunden når han bruger sin tlf.
Kan lige så godt sige med det samme det ikke skal være noget der koster en formue. så alt over 1000 kr har ingen interesse.. Og ja jeg ved godt kvalitet og pris mange gange hænger sammen..

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 210 point
Dato : 19-02-12 17:46

Han ved helt sikkert, hvad det er han ønsker, så hvorfor ikke bare give ham et sådant sæt (bare for at bevare husfreden), så kan det være han tager blomster med hjem en gang imellem. De er ikke over 1000 kr. Se her: http://www.kelkoo.dk/ss-plantronics-headset-m1100.html

Kommentar
Fra : myes

Dato : 20-02-12 17:12

hehe.... det er nu kun fordi han lige har haft en kollega der snakkede godt om det, jeg har tjekket priser på kelkoo, det var lige så meget for at høre hvad andre mente/havde.. men tusind tak. Det ender jo nok med at blive det

Godkendelse af svar
Fra : myes

Dato : 26-02-12 11:07

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-02-12 14:01

Håber han kommer med en dusk blomster (også en gang ind imellem)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-02-12 14:04

Selv om jeg ikke har lavet noget forkert, så har jeg en lille buket med hjem til min kone en gang imellem, især her hvor der endnu ikke rigtigt er kommet nogen i haven, som vi kan tage ind!
(Isblomster er ikke lige sagen)