/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Glamour serie fra USA
Fra : lham
Vist : 943 gange
200 point
Dato : 19-02-12 11:28

Har set at Glamour serien igen starter i DK denne gang på vistnok Chanel 9.
Har kun boxer TV2 kort /abb. og vil ikke købe en rasende dyr pakke for at kunne se Chanal 9

Kan jeg ikke ( evt mod betaling) se det på nettet ?
Har søgt men der kommer en besked om at i "mit land" har jeg ikke adgang.

Mener at have læst noget om man via vistnok " manipulation " med IP nummer kan udgive sig for amerikaner og dermed få mulighed for at se det .

KRAV : det må ikke ændre min PC-s øvrige virkemåde fra det nuværende i DK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-12 11:43

Citat
Mener at have læst noget om man via vistnok " manipulation " med IP nummer kan udgive sig for amerikaner og dermed få mulighed for at se det .

Ja - med ulovligheder kan alt lade sig gøre

Der er dog en grund til at det hedder BETALIGSTV - det er fordi man skal BETALE hvis man vil kigge med

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 19-02-12 15:01

du kan se det på YOUTUBE.COM

bold and the beautiful

og god fornøjelse :)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 22-02-12 07:59

stjerneboeren

des værre er you tube indslagene mere eller mindre afkorte versioner af de "hele " afsnit

Accepteret svar
Fra : stjerneboern

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-12 23:29

Hej igen. vil lige oplyse at det er helt forkert at skrive at man ikke kan se glamour i fuld længde på youtube.
Det kan man , man skal bare skrive at det er det man vil !!!!!!!!!!!!!
Jeg ser det indimellem og det kører fint. så bare kør på . Har lige set det faktisk.
mvh Stjerbeboern

så det finder du bare på youtube.com
god fornøjelse

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 24-02-12 23:32

bold and the beautiful full episodes 2012

så kan du bare selv skriv dato på hvad du vil se :)

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 28-02-12 17:49

Tak for svaret stjerneboern.

Mit ønske om at se ikke forkortede afsnit kan åbenbart ikke opfyldes , men tak også for private indlæg

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 29-02-12 08:49

Velbekommen, du skal bare lede, jeg ser det som sagt indimellem selv