/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
IE og Google Chrome
Fra : Hausbaer
Vist : 642 gange
200 point
Dato : 17-02-12 09:51

Hejsa

Jeg har et underligt problem...

www.thyholmloebeklub.dk

Prøv flg. i IE

Gå ind under Om os og så bestyrelse... Hvis du kører musen hen over navne.. kommer der så billeder frem?

Gør den samme øvelse i Chrome.... kommer der billeder frem?

På min Bærbar herhjemme kommer der ikke billeder frem og jeg kan ikke få lov til at vælge et undermenu i IE

Min kones bærbar... identisk model... samme version af IE og chrome virker siden perfekt...

Min arbejds PC.... der virker siden perfekt... har jeg måske nogle indstillinger som modvirker at siden virker korrekt??

Håber i kan hjælpe da jeg er ved at blive tosset over det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-12 09:57

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit problem, men hos mig fungerer det både i Chrome og IE.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-12 10:00

Det virker både i IE8 og Chrome!

Har du givet tilladelse i Indstillinger til Javascript på den der ikke virker?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-12 10:08

How do I enable JavaScript in my browser?
http://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=en&answer=12654

How to enable scripting in your browser
http://support.microsoft.com/gp/howtoscript

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 17-02-12 14:56

funker fint her både med IE og Crome. Telf. får flag på.
Hvis det er javaschript der laver det må du have lukke for dette enten i IE eller firewallen.
Det er en fin side der kan mange ting, som du ved jeg har fulgt lidt med i.
lige nu bikser jeg med at få alt til at virke her på min server, som blev en anden maskine.
så hvis jeg ikke har det hele til at hænge sammen her med blinde links så er det derfor.
hilsen Steen.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 25-02-12 07:13

Nå nu har jeg rodet lidt med de tips i kom med... men desværre hjalp det ikke... det er som om den pludselig mister fokus på undermenuerne...kan det være noget med noget afstand?? Således der faktisk er noget tomt i mellem menuoverskriften og undermenuerne??

Jeg kan godt få den til at vise undermenuerne når jeg holder musen hen over menu punkterne... men når jeg skal ned og vælge en af dem så forsvinder de bare igen...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-12 09:19

Citat
når jeg skal ned og vælge en af dem så forsvinder de bare igen...

Det var det den gjorde til at starte med, det var to css filer der konfliktede,
den til kalender og den til menu.

Det er da lidt mærkligt at det virker på en pc og ikke på en anden!

Og du har selvfølgelig prøvet at rydde browser cachen i begge browsere!?

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 25-02-12 09:28

Har lige prøvet det... det hjalp desværre ikke...

Ja det underlige er at det kun er på min bærbar.. min kones, min arbejds,, ja stort set alle kan...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-12 09:42

Har du fundet fejlen, ellers prøv at nulstil browser i Menuen > Internetindstillinger,
fanen Avanceret, nederst på siden står Nulstil.