/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 4
Fra : jorbir
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 15-02-12 11:55

Hej.

Hvordan får jeg overført mine billeder der er taget på min Iphone 4 til min computer?

Jeg har ikke en Mac computer.

Kan den sættes til at gøre dette automatisk når man synkronisere?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-02-12 11:59

Du gør det igennem Itunes, og ja, du kan vælge at den gør det automatisk under indstillingerne i Itunes, du skal have forbundet telefonen for at komme ind i indstillingerne.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-02-12 12:16

Hejsa,

Jeg har også mine udfordringer med den nye iPhone 4S men må give "Kontoververden" ret.

Hvis du tager det medfølgende USB to Phone kabel og tilslutter dette til din Win PC vil du efter et lille øjeblik kunne se valgmuligheder på din PC.

Bluesky

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 15-02-12 12:20

Alt det er jeg helt på det rene med .
Jeg kan bare ikke finde ud af det inde i indstillinger?

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-02-12 12:28

Hejsa,

Får du ikke et lille billede op på din PC som spørger om hvilken handling di vil foretage ??

Bluesky
P.S. har du oprettet en iTunes konto ?

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 15-02-12 12:36

Hej

Den er sat til Itunes og synkroniseret, men den tager ikke billederne far mappen Foto på Iphone og lægger ind på computeren.

Ellers også gør jeg noget forkert?

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 15-02-12 12:42

Der kommer op om hvilken automatisk afspilning jeg vil bruge.

Ja der er oprettet konto

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 15-02-12 12:49

Når du har forbundet den til din pc, trykker du på denne computer. Derinde kan du se din iPhone, klik på den den og du vil få Adgang til mappen "dcim" eller noget i den stil. Dobbelt klik på den, så skulle du gerne kunne se alle dine billeder

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-02-12 19:54

Jeg bruger min picasa til at overføre.
Tilslutter min iphone, når jeg har picasa åben, og overfører som jeg ville have gjort med mit camera.

Jeg vil gerne have alle mine billeder liggende sammen med de andre i mit billedprogram.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-02-12 20:04

Citat
Kan den sættes til at gøre dette automatisk når man synkronisere?

Det har jeg valgt fra. Jeg vil ikke have hele mit billedarkiv fra min computer liggende på iphone- det ville tage alt pladsen.

Men har du et billedprogram i forvejen på pc ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-02-12 20:07
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-02-12 23:10

I Itunes har du en skærm med din telefon (når den er tilsluttet) der er forskellige faner, og det er i de faner du indstiller hvad den skal synkroniser, der er bl.a. en fane der hedder billeder