/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Fortelt, vacanza bolsena
Fra : mubbur
Vist : 1637 gange
100 point
Dato : 06-02-12 10:49

Hej er der nogen her som har nogen erfaring med denne type Fortelt, vacanza bolsena

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-12 11:30

Du kan læse her, hvad andre bruger skriver om teltet

http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?postGuid=292468

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-02-12 12:18

Hejsa mubbur.

Vi købte et for 3 år siden.
Teltet er tip top men stængerne vejer så jorden ryster.

Der kan IKKE købes fiberstænger til det så med mindre du har god frilast så køb det ikke.
Det er billigt og godt men vægten er noget skidt.

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 06-02-12 12:18

Tak for svaret Nordsted1, ha en rigtig god dag dernede

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 06-02-12 12:26

Hej Piaskov
tak for det, ser lige på sagen skala have et nyt telt det som er med er ikke så godt, har set på et DWT fortelt også kan få et nyt uden moms vor ca 4800 kr Fortelt DWT Columbus 240 Mål 881-910 cm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-12 15:37

Man kan altså godt købe fiberstænger til det telt, ikke som et samlet sæt, men enkeltvis

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 06-02-12 15:46

Ok Nordsted1, tak for det , ja nu må vi så se hvad det bliver før et køb, ikke nemt at købe brugt når man her på Færøerne og det man har lyst til er i Dk