/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Postkasse
Fra : nuller71
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 18-01-12 17:08

Skal virksomheder også flytte postkassen til skel?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-12 17:27

Citat
Den nye lov rammer denne gang alle husejere og virksomheder, som ikke allerede har deres postkasse placeret på skellet til ejendommen, ud til offentlig vej.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 18-01-12 17:43

Jeg har ikke flyttet min postkasse og gør det heller ikke.
Jeg har et firma, men jeg henter selv min post i en postboks.
Min avis bliver stadig leveret i min gamle postkasse.

POST DANMARK KAN RENDE MIG I RØVEN

De gør det kun for at spare penge og har fyret 300 arbejdere og 100 følger efter.
HVORFOR FANDEN GØR REGIERINGEN SÅDAN NOGET.
De snakker arbejdspladser og nu nedlægger de ca. 400 arbejdspladser. Nej spring Christiansborg i luften sammen med de 179 tomhjernet mennesker-

vic 200

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-01-12 17:54

Citat
Jeg har ikke flyttet min postkasse og gør det heller ikke.
Jeg har et firma, men jeg henter selv min post i en postboks.
Min avis bliver stadig leveret i min gamle postkasse.

POST DANMARK KAN RENDE MIG I RØVEN

Ja ja, og du betaler Post DK for at du selv henter din post.
En postboks koster penge

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-01-12 00:57

Folk får frist til 1. marts, derefter er hjernedød den eneste undskyldning.

Og ja, regeringen lover arbejdspladser med den ene hånd og fyrer selv med den anden.