/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
SPØRGSMÅL MHT SUNDHED
Fra : jespereh
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 26-05-03 10:01

·   Hvordan har folk det med usund mad?
·   Hvor sundhedsbevidste er folk i Danmark?
·   Hvad tænker folk mht. deres sundhedsbevidsthed, når de køber KiMs Chips?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 10:08

hallo...du har stillet det sprgsm. een gang... uden at kommentere alle besvarelserne...hvad med at gøre det først!!
Mvh Christina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-05-03 10:11

Ja seriøst jespereh - nok er det her mere generaliserende, men dog meget lig det andet spørgsmål du stillede - så der synes jeg også godt liiiiige du kunne give os en tilbagemelding, ikk`

Karina

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 26-05-03 10:39

Slap nu lidt af ik!
Jeg gjorde det for at få en bredest mulig gruppe af forskellige typer mennesker, men jeg må da sige at jeres svar passer meget godt med de respons jeg har fået fra andre personer

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-05-03 10:47

uuhhh jo jo er meget meget afslappet !!!

Ser du og det kan du ikke vide - mange brugere af Kandu er desværre sjældent så flinke at melde tilbage ang. det stillede spørgsmål - så når man svarer på noget får man desværre ikke altid at vide hvad spørgeren synes om svarene og om der var noget brugbart imellem

- og så bliver man lidt ivrig - sååååh No Hard Feelings !!

Det var ikke for at "bitche" ( trods alt ikke )

Fortsat held og lykke med din opgave og husk nu
at melde tilbage .... når du har fået dit 11 tal

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 10:52

lige mine ord!