/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
hjælp..!!! køb af motorcykel
Fra : benjamin18
Vist : 512 gange
200 point
Dato : 26-05-03 08:29

jeg har kigget på en yamaha rs 125 som begynder mc den er fra 86 og har gået 21.500 den er nylakeret + nye fælge/dæk jeg skal gi 6.500 kr er det noget som jeg kan købe..?

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 26-05-03 09:18

Hej,

Det er svært at rådgive uden at jeg har set cyklen først. Men læs her:
http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/mop_shop/newsdet23.htm
Spørgsmåler er bare, hvorfor er den nylakeret?
Prisen?? Hvad koster nye dæk?
Jeg tror såmænd ikke at det er så forkert...

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 09:19

det er da dejligt billigt for en motorcykel... få en prøvetur på den, så kan du mærke om alting fungerer som det skal. Kig den efter i sømmene..virker den ok, så køb den da endelig. du skriver jo selv "begynder-mc", så mon ikke du om et par år køber en nyere? Men den her lyder fin til at starte på.
Mvh

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 09:23

Du får lige et par mc-links, så du ved hvor du skal køre hen på din nye cykel

Alt om Motorcykler
Magasin om den tohjulede maskine med tests, nyheder, arrangementkalender og shop. Bestil abonnement på den trykte udgave via formular.
www.aom.dk

Dansk MotorCykel Net
DMCN byder bl.a. på en stor linksamling til danske klubber og forhandlere og har derudover anmeldelser af motorcykler og værksteder/forhandlere.
www.dmcn.dk

DMC
Landsdækkende organisation for motorcyklister fortæller bl.a. om dens politiske arbejde. Se træfkalender eller læs om kørekurser og DMC bladet.
www.dmc-org.dk

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 26-05-03 10:02

jeg holder lige spørgsmålet oppe til jeg har set den... jeg skal op og se på den i eftermiddag

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 10:07

bare i orden...håber den er hvad du ønsker dig

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 26-05-03 13:09

jeg kunne ikke vente mere så jeg har været oppe og kigge på den og den er bare dejlig den trækker godt og gearene går godt igennem og det hele og topfarten på den er 150 det er sku godt for sådan en gammel maskine så jeg købte den... også fik jeg 1 hel yamaha ved siden af til reservedele....

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 26-05-03 16:28

Tillykke med købet!
Jeg håber at du må køre mange dejlige kilometer på din nye cykel.
Hold den pudset side op ad!!!!

Mvh,

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 19:01

tillykke...der ka du bare se..jeg fik ret!!!

Kommentar
Fra : motomax

Dato : 26-05-03 22:57

Velkommen på vejene

god vind

motomax

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 200 point
Dato : 26-05-03 23:02

benjamin...lik spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" over det svar du synes der er bedst..

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 23:02

benjamin...luk spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" over det svar du synes der er bedst..

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 27-05-03 06:48

tag det roligt, benjamin er ude og lufte cyklen............

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-05-03 08:50

Godkendelse af svar
Fra : benjamin18

Dato : 27-05-03 10:53

Tak for svaret skingur.