/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flash Player til castleville ipad
Fra : Mille1133
Vist : 961 gange
50 point
Dato : 02-01-12 18:09

Hvorfor kan jeg ikke få flash player på min ipad så jeg kan spille de spil jeg plejer at spille på Facebook

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-01-12 18:33

Det gør du ikke

Med mindre du jailbreaker din iPad

Det kan være det komme på et tidspunkt lige som til iMac men pt er dedikere muligt

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 02-01-12 18:44

jailbreaker ? er det noget man selv kan ?

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 25 point
Dato : 02-01-12 19:24

Apple og Flash er ikke gode venner.. Det er helt bevidst fra Apples side af at man ikke kan bruge flash på deres produkter.
Er spændt på om der er nogen herinde der kender et godt trick :)

At jailbreake: Dvs at ændre på et produkt så den kan mere. Det betragtes ikke som værende 100% lovligt. men tvivler på FBI kommer og banker på din dør ;)

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-01-12 00:21

Selv som jailbreak virker flash som lort på iPad... Kort sagt du har den forkert par hvis du vil have noget med flash at gøre.. Sælg den og køb en android.

Skrevet fra min iPad som var jailbreaket og nu som unbreaket igen.... Det virker 100% bedre originalt.

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 13-01-12 18:00

Tak for svaret Brommi.