/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
xperia arc
Fra : kelo1804
Vist : 277 gange
500 point
Dato : 19-12-11 18:21

Har købt en 7 mdr. gammel xperia arc smartphone, når jeg smider mit simkort i kan jeg ringe 1 gang og derefter er der blokeret. Sælger kontaktede Telia som påstod at telefonen som oprindelig er købt med abonnement automatisk har låst op efter bindingsperioden. Kan det passe?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-12-11 18:37

Hejsa.
Citat
. Sælger kontaktede Telia som påstod at telefonen som oprindelig er købt med abonnement automatisk har låst op efter bindingsperioden. Kan det passe?

Ja det kan godt passe. Jeg fik samme problem med en jeg forærede væk.
Problemet var "bare" at Telia IKKE holdt hvad de lovede og jeg fik "fejlen" rettet ved at henvende mig personligt i en Telia butik.

Annuller spørgsmålet
Fra : kelo1804

Dato : 19-12-11 19:09

Fejl med antal point for brugbar svar.