/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Børnevenlig restaurant nytårsaften
Fra : Kortoververden
Vist : 1277 gange
200 point
Dato : 15-12-11 20:58

Er der mon nogen der har et forslag til en restaurant i Københavnsområdet, eller nord herfor hvor det kunne være hyggeligt at gå ud og spise med et barn på 2 år nytårsaften?

Der er ikke specielle krav til etnicitet, men det behøver ikke koste alt for meget.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-11 21:20

Mon ikke du enten skulle finde en babysitter nytårsaften eller blive hjemme med et 2 års barn?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-12-11 21:25

Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre at gå ud og spise med et barn på 2 år nytårsaften? Det kan det på alle andre aftener

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-11 21:33

Ja, og hvad så når barnet skriger eller skal hjem og sove,
hverken far eller mor kan køre, og det er umuligt at få en taxa.

Man kan jo også invitere gode venner, også med småbørn,
og holde en hyggelig nytårs aften derhjemme...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-11 21:39

Jeg vil næsten sige... alle restauranter undtagen danske, for godt nok er de ved at lære at være børnevenlige, men er det sgutte helt endnu.

Tag nogle malebøger og tuscher med

(når vi når dertil)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-12-11 21:44

Hvor er det sørgeligt Svend, at du ikke mener, at man kan gå ud og spise uden at drikke så man ikke kan køre.

Iøvrigt skriger mit barn ikke, og når hun skal hjem og sove, så tager vi hjem, der er jo ingen der taler om en helnats forestilling, bare muligheden for ikke selv at lave mad.

Hvad vi evt. har af venner med småbørn ved du vist heller ikke noget om.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-11 22:27

Jeg må undskylde, det har på ingen måde været at nedgøre det at gå ud og feste nytårsaften,
men bortset fra mindst et generations skifte, må vi fejre nytår helt forskelligt...

Her nede hvor jeg bor, holder man Nytår hjemme, man spiser kålpølser og drikker rigeligt,
og så går man på tur rundt til venner og naboer og fester videre...

Jeg har vist aldrig været på restaurant nytårs aften, og tror heller ikke jeg kommer det,
og det med de små børn har ikke været et problem, alle var jo hjemme eller lige i nærheden,
det største problem har faktisk været hundene, der ikke tåler nytårs skyts...

Og jeg har ikke antydet, at du ikke har venner du kunne holde nytår sammen med,
og med min sidste bemærkning, heller ikke hunde du lader alene.

Hav en god Nytårsaften...

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 15-12-11 22:29

Der ER altså et liv efter man har fået barn! forstår godt de vil ud og hygge nytårsaften. og helst med junior... jeg kender desværre ikke noget steder. håber i finder et godt sted og får en hyggelig aften

Kommentar
Fra : clou

Dato : 15-12-11 23:08

Jeg vil da foreslå at du/I går på Jensens Bøfhus - de har åbnet til kl. 22 - det har de i alt fald her hvor jeg bor!

De har jo også børnemenuer

Clou