/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Factory reset af Hero Tab HT 1051
Fra : chaugaard
Vist : 482 gange
500 point
Dato : 02-12-11 00:07

Hej,
Jeg har jeg kina tablet og, som kører sndroid 2.2 , som man ikke kan ændre / fjerne den gmail konto, det er oprettet. Kontoen er inaktiv, så man kan ikke hente/bruge apps. Man kan intet ændre via menuen, hverken den engelske eller den kinesiske.
Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-12-11 08:21

There isn't an option for to reset to Factory Default within the system menues.

To open the Factory Reset you have to power OFF the tab first.

Power ON the Tab using the Power Button
As the Tab starts directly press the big Home Button in front of the screen for about 3-4 sec
There will show up a Triangel with caution mark and an Android
Android System Recovery V.1.0 will start.

Now you'll have the choice between:

reboot system now
Update from sdcard
factory reset
wipe cache partition

To move between the choices use the Volume UP or DOWN key and use the big Home Button for to select your choice.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-12-11 20:14

Anden mulighed,

To do a factory reset of the tablet, press the front button (on the front face of the tablet) and the power button at the same time, when powering on the tablet. Then select factory reset from the menu by scrolling down using the volume toggle on the side. To make the selection and complete the factory reset, press the button on the front of the tablet again.

http://www.slatedroid.com/topic/22111-factory-reser-how/

ellers prøv endnu en google søgning.