/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
STEROIDER OG SMØGER .?
Fra : martinspace
Vist : 803 gange
100 point
Dato : 17-11-11 13:14

Hej allesammen..

Min kammerat er begyndt på test D og han ryger tilligemed som en skorsten..
Mit spørgsmål er så om smøger er ekstra dårligt at tage i forbindelse med steroider?

Og ja ved godt at der ikke er noget af det der er godt og ved det er ulovligt og alt det der.

Stiller spørgsmålet fordi han siger at man vokser lige så meget uanset om man ryger eller ej når man tager det og det kan jeg næsten ikke tro på..

Hvis der er nogen der kunne forklare hvad der var dårligt og hvorfor og alt det ville det være kanon.. :)

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-11 13:19

Du kan fortælle din ven at steroider mindsker kønsorganerne og mange smøger forstærker virkningen så han kan også risikerer at blive inpotent.

For ikke at snakke om eftervirkningerne når han bliver 40.

Sterioider formindsker produktion af det mandlige kønshormon. Derfor problemer med sex.

http://www.bodylab.dk/bivirkning-anabolske-steroider.asp#

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 17-11-11 13:36

Citat
Mit spørgsmål er så om smøger er ekstra dårligt at tage i forbindelse med steroider?

Nej nej, jo højere dosis steroider, jo flere smøger skal der til!

Hvis han skal være helt sikker på at det virker, så er der ingen vej uden om et par baner Coke et par gange om dagen + At Ecstasy i rimelige doser også har en forstærkende effekt af det hele!

Og drop alt det fis med at drikke rigeligt vand, det er overvurderet og udokumenteret - Rigtige Steroidbøffer drikker Elephant-bajere, før, under og især efter træning!

Bare se at får ham igang!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-11-11 13:58

Utroligt at man ikke sammenstiller steroider med heroin og får idømt passende straffe til dem der distribuerer dem.

Udover den kendte bivirkning som impotens kan misbrugere også blive agressive.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-11-11 15:18

Fortæl din ven at han skal skynde sig at få røget nogle flere smøger, hvis han vil nå det i livet.
Hans indre organer ældes dobbelt så hurtigt og være ca. 80 år når han bliver 40. Samtidig afkorter smøgerne hans liv med ca. 10 år, så han får så travlt, at der ikke er tid til fitness og jagte piger. Hvis du er en rigtig god ven så tal ham fra det, men mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Mange "drenge" i den unge alder lider lidt af manglende selvtillid og mener kun de kan få fat i pigerne ved at se flotte ud. Gør ham lige opmærksom på at "dilleren" ikke bliver større.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-11-11 16:43

Citat
Stiller spørgsmålet fordi han siger at man vokser lige så meget uanset om man ryger eller ej når man tager det

Det har han så ret i .... men ud over det er han en total idiot.
Det kan du hilse fra mig at sige.
Men men ...lev stærkt dø ung.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-11-11 16:51

Anabole androgene steroider øger cellevækst & deling hvorimod tobak medfører et gradvist og uopretteligt tab af lungevæv og dermed lungefunktion. Derfor vil kombinationen virke modsatrettet og kan vel give øget risiko for blodpropper.

Uanset hvad er der rigeligt af bivirkninger ved sterioder

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 17-11-11 17:07

det er en rigtig dårlig ide at tage stereoider.

sig til ham at han istedet skal bruge proteinpulver eller creatin. det virker meget bedre også er det lovligt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-11 17:23

Og man skal ikke forbyde steroider, det er hormoner fra enten binyre marv eller bark. Og jeg havde ikke levet i dag hvis binyrebark præparater var opfundet. Det er medicin mod bl.a. stærk allergi.

At det så også kan misbruges, det gør det ikke mindre livsvigtigt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-11 17:46

Citat
binyrebark præparater var opfundet.

Der skulle stå binyrebark præparater ikke var opfundet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-11 20:09

Det er ikke alt der vokser.........................skulle jeg hilse og sige fra tøserne.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-11 21:45

For nogle år siden var der en udsendelse i TV om nogle "ældre" bobybuildere. Den handlede om hvad steorider gør ved den menneskelige krop på længere sigt. Og det var ikke småting. Hjerteanfald, impotens, blodpropper.

Måske en eller anden kan finde den udsendelse og vise ham.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-11-11 23:09

Nogle gange fatter man ikke dettes forums hensigt

Altså, der blev ikke spurgt om steroider var hensigtmæssigt, ej heller om det er farligt for helbredet, ulovligt eller om brugeren var dum.

Spørgsmålet lød i sin enkelthed om tobak modvirker effekten af brugen af steroider, men dette er åbenbart ikke til debat, hvilket er typisk for brugere/eksperter af Kandu.

Det kræver ikke den store viden at opremse bivirkninger af steroider eller at udstille sit behov for at smalltalke, men det ville dog være befriende hvis nogle gad at tage stilling til spørgsmålet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-11 23:20

Efter al den debat der har været i TV om smøger så ved enhver vist at det er skadeligt. Og lad være med at blande steorider og tobak sammen, begge stoffer er skadelige når de bruges forkert.

Og et misbrug af steorider er meget mere skadeligt end rygning.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-11-11 13:06

Citat
begge stoffer er skadelige når de bruges forkert.

Hvordan kan tobak bruges rigtigt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-11-11 15:29

Citat
Hvordan kan tobak bruges rigtigt

Nytårsaften når man tænder en stor Stinkadores for at bruge den til at sætte ild til lunter.

Det er faktisk langt sikrere end at bruge lighter eller tændstikker.

Kommentar
Fra : martinspace

Dato : 21-11-11 13:27

Tak for svarene allesammen, men tror ikke i har læst spørgsmålet ..
Ved godt steroider er dumt .. Jeg er ikke helt idiot..
Og ved også at smøger er rigtig dumt..
Men spørgsmålet er jo om det gør noget ved steroider specielt.

Fx. ødelægger ens træning pga. ting der sker i kroppen .?