/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
docx dokument
Fra : tobifar
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 08-11-11 12:32

jeg kan ikke åbne et sådan dokument, hvad kan jeg gøre. hilsen tobifar

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 08-11-11 12:56
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-11 12:56
Kommentar
Fra : vic200

Dato : 08-11-11 15:14

Du skal have et tekstbehandlingsprogram eller et såkaldt kontorprogram der hedder "WORD", så kan du åbne det.
Du kan også åbne det i word 2011.

vic200

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-11 15:19

Du kan os brug Open Office, koster gratis!
http://da.openoffice.org/

er vist det de kalder Libre Office i dag!
http://www.libreoffice.org/download/

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 08-11-11 15:41

http://support.microsoft.com/kb/891090/da

Man kan også bruge Word viewer (lille og gratis), hvis man ikke har word eller lignende installeret.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-11-11 16:49

.doc og .docx er microsoft wors dokumenter.
docx formaten er kun indbygget fuldt ud i de nyeste udgaver,
Hvis du har en lidt ældre udgave kan du fra microsoft downloade en udvidelse, så den også kan læse og skrive docx formatet. De sidste nye funktioner får du dog ikke med på den måde. Men det er de færreste, som bruger dem, så 9 ud af 10 gange læser du dokumentet helt korrekt med en gammel udvidet wordudgave.

Kommentar
Fra : tobifar

Dato : 08-11-11 17:33

tak for de mange indlæg, har selvfølgelig et WORD program, men det kunne ikke åbne et docx dokument, har fået etableret et program nu til at åbne dette med tusind tak.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-11 17:58

Fint nok, husk at lukke spørgsmål rigtigt, ellers annulleres det bare!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-11 07:57

Annuller spørgsmålet
Fra : tobifar

Dato : 16-11-11 08:50

Jeg har modtaget et gyldigt svar på mit spørgsmål, så tusind tak for alle svar.
Mvh. Tobifar
Min løsning blev. http://mico.dk/side.asp?side=3&id=225
På denne side kan man downloade et program til sin computer, og derefter konverterer det automatisk et docx dokument så det kan læses i en ældre version af Word