/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
SØGER BAND
Fra : marh12
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 31-10-11 20:57

Det her er måske ikke det bedste sted at søge.. men what the heck! jeg prøver sgu.

Jeg er en dreng på 17 år. Og er trommeslager, og jeg vil rigtig rigtig gerne forme et band. Jeg har spillet i ca. 7-8 år og går stadig til undervisning.. Og nu er jeg efterhånden begyndt at længdes ekstremt efter et band.
så hvis du ligesom mig! brænder for musik og må i et band! så skriv.. SÅ finder vi ud af noget!

Sætter umiddelbart ikke en grænse for hvad jeg spiller.. bare ikke deathmetal eller blackmetal eller noget der minder om den slags!!! .. har aldrig øvet mig på den slags! og sys (undskyld) det er hæsligt at høre på.

er derimod vild med Heavy metal som Megadeth ( det er nok min yndlingsband når vi snakker heavy metal) og selvfølgelig også Metallica!!! og mange andre!!
Kan også rigitig godt lide Jazz og Funk!!

Men skriv venligst hvis du er interesseret...

DET SØGES: (SANGER,GUITARIST,BASIST, evt. LEAD GUITARIST)

Hej så længe!!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 31-10-11 21:02

Du skal måske lige oplyse, hvor i landet, du bor??

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 31-10-11 21:16

Hej marh12

Som du skriver er det måske ikke det bedste sted at søge brandmedlemmer.
Så jeg vil forslå denne Musik hjemmeside i stedet for. Opret et opslag eller tjek andres opslag ud.

http://www.4sound.dk/opslagstavlen/

McBobo

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 31-10-11 21:28

Cool post fedt med noget ungdomlig gå på mod... jeg ønsker dig held og lykke.

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 01-11-11 06:32

Pifo: Det har du fuldkommen ret i! men tænkte at jeg ville vente til nogen havde slået på tråden.

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 01-11-11 06:33

Luke2000: Jeg takker

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-11-11 07:25

Min datter kender da til en del unge, der spiller, og jeg skal da gerne spørge hende, men det er så lidt uden for København. Kan du bruge det?

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 01-11-11 07:27

Pifo: gerne en del tættere på, det er alt for langt væk :D
men måske er de stadig interesseret?

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 01-11-11 07:30

Jeg bor i Sønderborg..

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 01-11-11 07:31

Mcbobo: Tak skal du havde! er igang derinde også.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-11-11 07:35

ja, se det er jo lidt godt at vide, hvor i landet du bor, for ellers bliver det for besværligt at øve. Jeg spørger hende, om hun kender nogen i Jylland, men det er nok knap så sandsynligt.

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 01-11-11 07:41

Pifo: Tak skal du havde

Kommentar
Fra : HomeAlone

Dato : 01-11-11 14:37

Opslagstavlen på bibliotekerne plejer at være godt fyldt med efterlysninger efter mennesker som dig, så prøv at tjekke, om der ikke allerede er nogle der har efterlyst dig, ellers må du hænge en seddel op.