/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
VAG COM 409,1
Fra : Cyberworld
Vist : 806 gange
100 point
Dato : 23-10-11 22:03

Er der nogen som ved om VAG COM 409,1 kan virke sammen med VCDS Release 10.6?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-10-11 23:23

Det er to forskellige diagnose programmer . Du skal ikke prøve at køre dem begge samtidig.

Installationsmåden for at få et interface (kabel med elektronik i) til at virke korrekt afhænger af dit operativsystem. Pas på ikke at indlæse medfølgende RS232 til usb drivere hvis de er til et andet system.

Kommentar
Fra : Cyberworld

Dato : 24-10-11 19:38

Jeg kom vist til at udtrykke mig forkert. Det som jeg ville høre om var, hvis jeg køber VAG-COM USB KKL OBD2 Diagnostic cable kan det køre med VCDS Release 10.6. Hvad er forskellen på VAG-COM USB KKL OBD2 Diagnostic cable til ca. 400 kr. og et VCDS USB HEX-USB-CAN diagnostester til ca 3000kr.?