/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
2 pack paint. ???
Fra : mi-to
Vist : 741 gange
50 point
Dato : 20-10-11 21:14

Sådan en maling ska den ha lak eller er det op til en selv. ?

Michael.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 21:42

Prøv IGEN

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 20-10-11 21:43

Prøv hva

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 21:49

Citat
Sådan en maling ska den ha lak

Hvad for en maling = 2 PACK?
aner ikke hvad 2 pack er for noget = men det kommer vel........

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 20-10-11 21:53

Nej og når du ikk ved det kan du jo ikk svare på spørgsmålet så kan ikk forstå du skriver

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 20-10-11 21:56

Ved ikk om du har en eller anden ide om at du ska besvare alle spørgsmål uanset om du ved eller ikk ved noget om emnet. Lad venligst vær med at skrive mere og lad folk der ved noget om emnet komme til. Tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-11 22:20

mi-to er fuld

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 20-10-11 22:21

Ok

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 23:17

Citat
mi-to er fuld

Det er mig der sniffer...............2 komponent/ maling/ lim..........................
Mig - heller ikke få __ stå
Citat
så kan ikk forstå du skriver

Nå: men du har jo en BLACK-knappe/ liste...

Tror den sidder i bunden af en tænding = lidt til venstre fra midten af højre
eller var det bare en AC/DC regulator.......

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 23:18

KU ikke lade være

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 21-10-11 02:46

Der må være flere oplysninger end: 2 pack paint
F.eks fabrikat

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 21-10-11 07:00

Altså 2 pack paint er jo 2 komponent maling det eneste jeg spørger om er om det ska ha klar lak til sidst eller ej. ??

Rimelig nemt spørgsmål til dem der ved det.

Kommentar
Fra : pims

Dato : 21-10-11 16:40

Havde du skrevet 2 komponent maling fra starten af, havde du sparet dig selv for en masse besvær.
Hvis overfladen skal forsejles ordentligt, skal det ha' klarlak til sidst.
Pims

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-10-11 16:44

Citat
2 pack paint. ???

har aldrig hørt navnet før,....

en 2 komponent maling, består normalt af maling og hærder
som tyndes op til sprøjtejlar med fortynder,
ingen af delene kan undværes,

en 2 lags lakering består af en bundfarve, som efterfølges af et lag klarlak,
uden lakken er overfladen både ubeskyttet og mat uden glans,
ingen af delene kan undværes,

i gamle dage, (10 - 20 år) brugte man både 1 komponent carcryl,
og til finere køretøjer, 1 komponent cellulose lak som efterfølgende skulle poleres,
bruges stadig i sjældne tilfælde ved special biler,

det er en kort forklaring,

2 pack paint
lyder som en form for billig efterligning af et andet produkt,
kan du ikke uploade et foto, ?
gerne af hvad produktet indeholder og evt brugsanvisning.

er det noget fra Thansen,.... ?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-10-11 16:51

Citat
Havde du skrevet 2 komponent maling fra starten af, havde du sparet dig selv for en masse besvær.
Hvis overfladen skal forsejles ordentligt, skal det ha' klarlak til sidst.
Pims

@Pims
det er ikke rigtigt,.. !

2 komponent og 2 lags maling / lakering er to vidt forskellige typer autolak,

som navnet antyder består 2 lags lakering af 2 lag,... bundfarve og klarlak,
hvorimod 2 komponent består af både farve og lak sammenblandet,
(påsprøjtes i én arbejdsgang 2 - 4 lag)

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 21-10-11 17:09

Det er jo et engelsk udtryk

Accepteret svar
Fra : pims

Modtaget 50 point
Dato : 21-10-11 18:16

Ok så...

Godkendelse af svar
Fra : mi-to

Dato : 21-10-11 18:47

Tak for svaret pims.