/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
APP søges...
Fra : TGR
Vist : 370 gange
200 point
Dato : 16-10-11 10:32

Hej. Jeg mangler en App til Android (/HTC Desire) - håber nogen kan hjælpe : SMS bruger vi alle - og vil også gerne når vi kører bil. Man kan godt læse en mens den sidder i handsfree holderen, men IKKE skrive ! Jeg har fundet et par stykker af "tale til tekst" typen - MEN kun til Engelsk - og ret dårlige iøvrigt !!! Hvis der er nogen der ved om der findes een - smart hvis man kunne (en gang for alle) "parre" ord og bogstaver til telefonens funktioner og stemmen - så det kunne virke ordentlig !! Faktisk så man havde mulighed for at betjene ALLE telefonens funktioner gennem sin Bluetooth headset ! Med sådan en "parring" ville det osse virke worldwide ! DET ville være en brugbar APP. Hmm.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-10-11 11:02

Citat
Man kan godt læse en mens den sidder i handsfree holderen

Hvad så med trafikken ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-10-11 11:48

Citat
vil også gerne når vi kører bil.

ak ja _ hvad skal man eller lave, når man tumler rundt i trafikken
Ufatteligt at mennesker ikke snart kan FATTE - at en bil er en bil
og så sidder man sgu ikke og laver alt muligt andet.
Jeg bliver noget så PIST, når jeg ser mennekser lave alt muligt andet
end køre en bil.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-10-11 12:01

AK JA, endnu en af de livsfarlige trafikanter der kun tænker på sig selv...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-11 15:08

Sluk telefonen når du kører bil, eller få sidemanden til at passe den, det er uhyggelig læsning at nogen kan finde på at læse og sende sms mens de er fører af et køretøj, det er på tide at politiet får fat i de livsfarlige trafikanter og bøderne bliver forhøjet

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 16-10-11 15:49

Nå sådan nogen bliver stoppet skulle straffen være gabestok på det lokale torv i en weekend.....

Bassebo...

Annuller spørgsmålet
Fra : TGR

Dato : 16-10-11 16:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål