/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Byg og garantiordning, over 5 år
Fra : smuller54
Vist : 323 gange
100 point
Dato : 13-10-11 19:06

har jeg noget at komme efter ?

Jeg har fået omfuget huset i 1998. Der var lidt der skulle udbedres igen, efter nogle år. Det fik jeg også gjort. Nu kan jeg se at over vinduerne mangler der fugemasse.
Det var en meget porøs fuge, som blev udskiftet. Og muligvis er det udvasket efter en masse regn der er klasket ind på muren- og derfor viser fejlen sig først nu.
Det hed dengang BYG og garantiordningen.

mvh smuller54

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 110 point
Dato : 13-10-11 19:24

Nej desværre, smuller54.
Men du kan da forsøge at kontakte dem, der fugede for dig og høre hvordan de stiller sig.
Du har da lov at håbe på, at de vil erkende, at de har lavet en fejl og vil kommer og udbedre det, men umiddelbart er du alt for sent ude.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 14-10-11 18:15

Tak for svaret pifo.