/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung telefon kan ikke høres
Fra : samarit1
Vist : 524 gange
200 point
Dato : 26-09-11 19:30

har lige fået en samsung SGH-M100 forærende og det var jeg glad for indtil at jeg skulle ringe op fra den. Det viste sig nemlig at modtager ikke kan høre noget som helst. det er bare underligt at ved modtagne kald -ja der er hul igennem begge veje. Jeg har prøvet dette: nulsilllet telefon til standard.- andet SIM kort i så tilbage igen ringet til helpdesk TDC for at få at vide om den var låst negativ -været igennem samtlige menuer - alt samen uden noget godt resultat. Noger der er en haj til samsung så lad høre

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 19:42

Citat
Det viste sig nemlig at modtager ikke kan høre noget som helst.

Prøv en blinde-telefon

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-11 20:08

Og det er ikke mikrofonen der er blevet slået fra?

Switching the Microphone Off (Mute)
You can temporarily switch your phone’s microphone off, so that the other party cannot hear you.
Example: You wish to say something to another person in the room but do not want the other part to hear you.
To switch the microphone off temporarily, proceed as follows.
1. Press the Options soft key.
2. If necessary, press the key to highlight the Mute option.
3. Press the OK soft key.
Your correspondent can no longer hear you.

To switch the microphone back on, proceed as follows.
1. Press the Options soft key.
2. If necessary, press the key to highlight the Unmute option.
3. Press the OK soft key.
Your correspondent can hear you again.

Kommentar
Fra : samarit1

Dato : 26-09-11 20:18

Næppe for som jeg skriver så er det muligt at høre mig når opkaldet kommer udefra. og så kan jeg heller ikke finde de taster der omtales

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-09-11 20:26

Det er mikrofonen der ikke virker mere - måske derfor du har fået den foræret!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-11 20:27

Nåe ja, det er lige med at læse det hele

Men det lyder da godt nok mærkligt, er der ik' noget garanti på den?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 11:09

Hva'så, virker det?