/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sexdating
Fra : fixii8700
Vist : 1145 gange
100 point
Dato : 18-09-11 14:54

hej er der nogle der kender nogle sexdating sider hvor man ikke skal betale rat meget for at være medlem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-11 15:02

Citat
jeg er en kvinde på 31

Bare skriv din adresse her - der er nok nogen der henvender sig - og så er det GRATIS

- Ubesvarede 6
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 6

Tror du ikke også det kunne være en god ide at koncentrere dig lidt om alle dine spørgsmål....

Du har IKKE deltaget I ET ENESTE AF DEM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-11 15:20

hun har en skrue løs

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-09-11 16:02

de sider findes ikke. du kan blive medlem uden at det koster noget, men når du skal til at tage kontakt koster det kassen. og det er ens for dem allesammen.
men hvis det er fordi du trænger til at blive rusket godt igennem, behøver du da ikke betale for det. bare sig til.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 18-09-11 16:55

www.xklub.dk er gratis at bruge, dog kan du kun se flere cams mod betaling, og se video når du vil mod betaling,,, men du kan skrive til folk og læse post gratis, samt camchatte...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-09-11 22:46

Citat
hun har en skrue løs

En sexkantet......

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-09-11 22:51

www.love.dk

Har været gratis men jeg ved ikke om det koster penge nu.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-09-11 19:24

Der er også:
http://www.intimdate.dk/

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 20-09-11 07:20

Spørgsmål
- Ubesvarede   6
- Besvarede   0
- Annullerede   0
- Slettede   0
Ialt   6

Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 20-09-11 09:01
Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 12-11-11 14:25

hvis du vil spare lidt kan du jo nøjes med tegnefilm som en begyndelse

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 02-12-11 22:52

prøv www.boyfriend.dk

men det kan godt være du kun finde en af samme køn...