/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 3gs ?
Fra : zith
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 14-09-11 11:25

Dav
Jeg har en jeg kender som har været over i usa og købt sig en Iphone 3gs som er simlåst
Nu ved jeg man kan jailbreake sådan en men aner ikke hvordan man gør.
har forsøgt at google lidt men og prøvet med noget der hedder blackra1n men den programmer fejler og stopper med at svare.

Så håber der er kloge hoveder herinde der kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-11 13:47

Jailbreaken har ikke noget med simlåsen at gøre.
Hvis du jailbreaker en Iphone, gør du det bare muligt at installere Apps som Apple har blokeret for.
Du kan fjerne simlåsen på 2 måder.
Den du har mener jeg du kan unlocke, prøv at kigge her:
http://www.youtube.com/results?search_query=unlock+iphone+3g&aq=1&oq=unlock
Jeg har selv i Iphone 4 fra USA. Med den software den har, kan den ikke unlockes, men den klares med denne:
http://gevey.com/
Den kan også findes på ebay.
Det eneste der skal til, er at klippe et lille hak i simkortet så printpladen kan være der, og så følge en lille proses. Jeg har gjort det ved 3 kort uden problemer. Min bror og svigerinde der bor i USA kan bruge et dansk simkort i deres Iphone når de er her.

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 22-09-11 07:29

Tak for svaret PrivateDK. Havde lige glemt at acceptere ;)