/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ingen hukommelse
Fra : sleepflowerpige
Vist : 231 gange
200 point
Dato : 30-08-11 17:49

Jeg har en LG GT400 mobil og på det seneste har jeg haft en del problemer med den. Først kunne jeg ikke downloaded apps, ford er stod at der ikke var hukommelse nok, den er næsten tom. Nu kan jeg ikke overføre musik. Jeg sætter sd kortet i min computer og overfører filer og sætter det derefter på telefonen, men når jeg tjekker filer står der "ingen emner" og jeg ved jo at det ikke passer. jeg har prøvet at formatere SD kortet og telefonens hukommelse, men intet hjælper og jeg er ved at blive ret gal i hovedet. Er der nogen der ved hvad man kan gøre? Andet end at sende den ind, for jeg kan ikke rigtigt undvære den

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-08-11 20:31

Flere muligheder
sd kortet er formatteret i computeren til et format, som telefonen ikke kender.

Du anbringer lydfilerne et forkert sted.
lydfilerne er af forkert type
lydfilerne har forkert bitrate.
lydfilerne er låst med en kode fra sælgeren
Telefonen dfekt
Du har overskrevet telefonens styreprogram

Kommentar
Fra : sleepflowerpige

Dato : 30-08-11 20:51

Ok, og har du nogle forslag til hvordan man laver om på det? Det er musikfiler jeg selv har haft på cd og lagt ind på computeren og podcasts, så der skulle ikke være noget galt med formatet og alt har fungeret indtil for et par dage siden. Hvordan bærer man sig forøvrigt an med at overskrive styresystemet?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-08-11 08:57

Med de oplysninger du giver , tror jeg du skal nyformattere sd korter . Men det skal gøres i mobiltelefonen, med dens styresystem.
Installer programmet på computeren, som kommunikerer med telefonen, og overfør lyd med det.
Jeg kender ikke din telefonmodel i detaljer- men sådan gør man med andre, for at være sikker på at lydfilerne kommer til at ligge rigtigt.