/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kan man skifte moten på en derbi
Fra : mr.røgen
Vist : 344 gange
20 point
Dato : 19-08-11 19:59

hej

kan man sætte en suzuki rmx moter over på en derbi senda.?

på forhånd tak :D

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-08-11 20:47

JA og NEJ

Kommentar
Fra : mr.røgen

Dato : 19-08-11 23:22

det svar kan jeg jo ikke bruge til noget.?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-11 08:31

Citat
det svar kan jeg jo ikke bruge til noget.?

Du kan da, for den sags skyld, sætte en Formel1 motor på....

Det kræver blot lidt ombygning.....

men hvad vil du bruge det til ? Det er ulovligt og vil ALDRIG blive godkendt (med mindre du vil ofre hundrede tusinde på godkendelse af projektet...)....

men til markræs (privatgrund) smider du bare en Formel1 på og blæser på alt andet....

Kommentar
Fra : mr.røgen

Dato : 20-08-11 11:42

men passer en rmx moter på en derbi senda uden den skal ombygges.????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-11 11:47

Citat
uden den skal ombygges

nej

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 20-08-11 16:14

Nej den passer ikke, men jeg mangler stadigvæk at få at vide hvorfor du vil have den motor over på den?.
alan57

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 31-08-11 22:40

jo jo det tror jeg, men det er besværligt, var det ikke nemmere at få stellet med