/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ADImads
Fra : jdam
Vist : 596 gange
20 point
Dato : 18-08-11 13:31

hej

jeg vil gerne vide om ADImads, fik afklaret sit spørgsmål på nedenstående?

"Jeg har en Octavia 1,9 TDI fra 2000. Pludselig under kørsel begynder motoren at larme mere end normalt, og den mister fuldstændig sin trækkraft. Bilen bliver kørt til den lokale mekaniker. Hans bedste bud var at der var benzin i tanken og at den skulle lugte af benzin. Det mener jeg bare ikke er tilfældet da jeg tilfældivis har kviteringerne fra de to sidste påfyldninger, og jeg har fyldt næsten 40 liter på hver gang. Jeg kan iøvrigt ikke selv lugte noget. Er der nogen der har et bedre bud?"

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 18-08-11 13:37

Citat
jeg vil gerne vide om ADImads, fik afklaret sit spørgsmål på nedenstående?

Hvordan har du som NY bruger fundet det

Men svaret er NEJ

Kommentar
Fra : jdam

Dato : 18-08-11 13:39

hej

Jeg har et problem. Octavia 1,9 tdi 2001

Med kørsel med campingvogn i bjerge, slår motoren pludselig fra.

Kan afhjælpes med at stoppe motoren og starte igen straks.

Luftmængdemåler udskiftet på Skoda værksted i Kroatien uden virkning. Test pc sagde fejl på "ladetryk" men det kunne være mange ting.

mvh
jan

Kommentar
Fra : mr.røgen

Dato : 18-08-11 13:52

ham mekanikern er da ikke for klog, men nej han fik ikke afklaret sit spørgsmål, men det kunne tænkes der er noget galt med gearkassen vil jeg sige :D

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-11 08:37

Kørsel med campingvogn i bjerge bør foregå i lavere gear (drive 2 når den har 3 aut. gear)

Kommentar
Fra : jdam

Dato : 21-08-11 12:14

Bilen har manuel gear og bliver kørt i korrekt gear ved bedste moment.

Godkendelse af svar
Fra : jdam

Dato : 21-08-11 12:15

Tak for svaret refi. ved at søge på nettet