/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Boxee Box, Airport Express mv. Optimalt?
Fra : Krogh_Jensen
Vist : 429 gange
49 point
Dato : 15-08-11 09:56

Hej til alle jer på recordere.dk

Jeg er helt ny på siden, og har ivrigt læst med i jeres forum, for at få hjælp til diverse i ny og næ.

Jeg er ikke helt grøn, når det kommer til at koble anlæg, tv, internet osv. sammen, men søger den bedste løsning, med det udstyr jeg har, og tror ikke jeg har det lige pt. :)

Jeg har lige nu:

Denon forstærker, 5 indgange (CD, Phono, Tuner osv.), 2 udgange til højtalere.
Denon Tuner
Fladskærm fra Samsung, model kan jeg ik' lige huske
2 store Cerwin Vega højtalere til stue
2 mindre højtalere til køkken
Apple Airport Express
Random trådløs router fra Stofa
Og en Boxee Box bliver bestilt lige straks :)

Hvad er det bedste set-up? Boxee Box'en er helt ny, og end ikke sat til endnu!

-Jeg vil gerne kunne høre musik i køkkenet (her er der blot trukket kabler til højtalere), og styrer musikken fra iTunes.
-Jeg vil kunne se film jeg har liggende elektronisk, så nemt som muligt.
-Jeg vil gerne kunne se film/serier/live sport via Boxee.
-Vil gerne kunne få lyd ud af de store højtalere, både fra hvad der "vises på tv'et", udelukkende lyd fra iTunes, samt radio (Drs kanaler, hovedsageligt).

Puh - ordentlig mundfuld...! Men HAR jeg det udstyr der er nødvendigt? Hvis ikke - hvad mangler jeg så?

Håber nogen kan hjælpe derude? :)

Med venlig hilsen, P.

Kommentar
Fra : Krogh_Jensen

Dato : 15-08-11 09:57

Som indledningen afslører, har jeg stillet spørgsmålet på recordere.dk - uden held....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-08-11 11:36

http://www.pcworld.dk/art/101908

kender ikke boxee, men der ser ud til at kunne afspille fim fra din egen samling.
hvis dit tv er nyere så kan du tilslutte det til forstærkeren med med lyskabel feks herfra
http://www.av-connection.dk/?ML=312
så vil du nemt kunne styre lyden ud af de store højtaler med det der er på tvet.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-08-11 11:37

Jeg overvejer selv i min egen opsætning at bestille et nas server som min tv så kan koble på. Så kan jeg ligge alle min dvd film og cd er over på den.