/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
En brugbar postmelder, -findes den?
Fra : osm2
Vist : 3008 gange
40 point
Dato : 10-08-11 16:12

Hej!

Efter at have prøvet 2 postmeldere, to ens fra fra Allux/Juliana, der ikke virkede,
slet ikke, så efterlyser jeg én, der virker.
Hvis du har gode erfaringer med din postmelder, hører jeg det meget gerne.

Mvh.
osm2

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-08-11 16:41

- du kan få min, hendes cykel larmer a' h' til...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-11 16:45

Jeg har gmail og bruger google's postmelder. Den kan også ses nede ved uret hvis jeg har været ude.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 10-08-11 17:09

Der er en fin én på næsten alle amerikanske villa-postkasser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-11 17:41

Citat
Hvis du har gode erfaringer med din postmelder, hører jeg det meget gerne.
Sådan en har jeg....

Og den sorterer sågar reklamer og regninger fra

Meeeen - jeg tror ikke hun vil skifte job....

- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 4

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 10-08-11 19:30

monterer en trådløs ringeklokke, så posten kan trykke på den når posten er afleveret.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 15-08-11 06:32

en lille ca 2cm platikbold-fiskeline igennem -fiskeline ud gennem lille hul du borer i postkassens bund-bind noget forholdsvis tungt ( feks en kobjælde) i . Kuglen hives ud gennem brevsprækken -næste gang brevsprækken åbnes falder kobjælen et stykke ned.
Har virket i 15 år .

Kommentar
Fra : osm2

Dato : 15-08-11 11:15

Tak for diverse spøgefulde og StormP-agtige løsningsforslag!
MEN der er endnu ikke blevet foreslået noget, jeg kan bruge.
Min postkasse står ca. 25 m fra huset, og den kan ikke ses indefra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-11 11:28

Motion er ganske udmærket og GRATIS

Kommentar
Fra : lham

Dato : 15-08-11 15:48

Sælg noget af grunde -fra jan 12 skal postkassen stå i skel

Kommentar
Fra : lham

Dato : 15-08-11 15:57

køb en musvitfuglekasse med kamera ( SH eller farve )-medfølgende kabel er ca 30 mtr ( fås vist også trådløst ). Lidt handymandinstallation og du kan enda læse en bid af avisen uden at skulle i "kassen" fra tv-et på "tønden"
Pipkassen op i et træ hvor posten ikke kan nå hullet -mejser vil ikke savne kameraet
nej nemt