/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Sponsor
Fra : sfl17
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 09-08-11 15:37

Hej

Ved nogen herinde, om der findes et sponsorbureau herhjemme, som arbejder efter no cure, no pay-princippet, dvs. provision og ikke fast løn ... ?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 09-08-11 16:28

Hvad tænker du på?

vic200

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 09-08-11 16:30

Sponsorbureau er et firma, der skaffer sponsorater på vegne af en kunde. Promovator er vist det mest kendte. Aner ikke om der er mange eller få eller hvad det koster

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-11 19:08

INGEN arbejder GRATIS....

Kommentar
Fra : bronno

Dato : 09-08-11 19:28

Hej "refi"
Der blev ikke spurgt om et firma der arbejder gratis, men et firma der lige som mange ejendomsmæglere siger "solgt eller gratis". Altså kun tager noget for det når der leveres et resultat.

Annuller spørgsmålet
Fra : sfl17

Dato : 30-08-11 08:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål