/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Itunes virker ikke efter ny driver?
Fra : Sars
Vist : 397 gange
27 point
Dato : 06-08-11 10:26

Heysa, jeg kom ved et uheld til at slette mine lyd-oplysninger eller installationer (hvad det nu betegnes som) dem har jeg fået hjælp til og har geninstalleret dem med den rigtige driver til min pc, så nu virker lyden igen på fx youtube, men jeg kan stadig ikke afspille lyd i Itunes eller Windows Media Player, programmer fryser ikke - Itunes sætter gang i sangen, men så sker der intet.... har søgt efter opdateringer men det hjælper ikke. What to do?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-08-11 10:51

Mon ikke du skulle se at finde ud af hvad det er for et forum du er ind i, inden du stiller flere spørgsmål?
Mange synes det er særdeles uopdragent ikke at respondere på de spørgsmål man har stillet!

Hvad får jeg ud af at være medlem hos kandu.dk?

Som medlem af kandu.dk, har du mulighed for at bevæge dig rundt i hele systemet, du kan læse tips, skrive/læse spørgsmål, skrive kommentarer til spørgsmål. Du får også mulighed for at optjene ledige point. Det eneste du ikke har adgang til, er at skrive tips og skrive svar til spørgsmål.

Du kan læse om hele pointsystemet her http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Kommentar
Fra : jjbirk

Dato : 06-08-11 12:59

Prøv at afindstalere hele iTunes og så indstallere den igen håber dette hjælper.

WEBM. hvordan lukker man et spørgsmål ????
jeg syntes ikke jeg kan se/finde noget om det, ville også være MEGET letter hvis det lå som en pind i hovedmenuen

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-08-11 20:20

Citat
WEBM. hvordan lukker man et spørgsmål ????
jeg syntes ikke jeg kan se/finde noget om det, ville også være MEGET letter hvis det lå som en pind i hovedmenuen

Det lykkedes da for dig sidst du havde et spørgsmål...

Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 26-07-11 40 BMI (17)

Så mere vanskelig var det da åbenbart ikke...

Kommentar
Fra : jjbirk

Dato : 06-08-11 20:24

Hmmm sikke en møde at svare på, kan sku godt forstå folk ikke gider være sådan et sted,
Jeg ved jo ikke hvordan det blev gjordt, men glem det bare din spade.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-08-11 21:43

Citat
Hmmm sikke en møde at svare på, kan sku godt forstå folk ikke gider være sådan et sted,
Jeg ved jo ikke hvordan det blev gjordt, men glem det bare din spade.

Du kan stole på der er mange der godt gider at være her - når blot en skovl som du - finder ud af at opføre sig ordentligt og sætter sig en smule ind i tingene...