/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 3gs, ringetone
Fra : tipini
Vist : 251 gange
29 point
Dato : 31-07-11 10:31

hej. jeg har købt ringetoner via itunes på telefonen, men får ikke mulighed for at vælge dem til ringetoner?? De ligger heller ikke i butikken som indkøbte, men de ligger på min itunes på pc'en i bakken INDKØB. Jeg har dem liggende på tlf. og kan afspille dem som musik, men kan ikke få dem ind som ringetoner. de er købt som ringetoner (det er musik).

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 31-07-11 10:51

Typisk iTunes... Hvad hvis du sætter synkronisering af ringetoner til når du har tilsluttet din iPhone til iTunes?

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 31-07-11 12:55

nej, som jeg skrev, så ligger musikken allerede på min iphone, bare ikke i butikken! Deridmod ligger den i butikken på min PC itunes. Der er ikke mulighed for at vælge synkronisering af ringetoner nogen steder. Jeg har synkroniseret, men det hjælper ikke noget

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 31-07-11 19:18

ITunes sucks big time!!!