/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Tilslutte pc til fladskærm?
Fra : Sars
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 26-07-11 13:15

Heysa

Jeg har netop købt en LCD Samsung fladskærm, og vil høre om det er muligt at tilslutte min Windows Vista til fladskærmen uden brug af kabler??? Fx via bluetooth, noget trådløst signal eller noget i den dur

Vh Moi :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-11 13:23

nej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-11 14:06

mere NEJ

når det så er sagt - ja alt kan lade sig gøre, men da du er nødt til at spørge bliver svaret nej..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-11 15:01

Ja hvis du køber elektronisk udstyr der koster mere end fladskærm og pc

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 26-07-11 15:52

man kan få noget wireless connettor, men ved ikke hvor meget det koster.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-07-11 17:48

Hvad så med strømledningen ?

Det er da muligt, men der skal bruges to bokse, samt 2 stk transformere.........og en ledning der går ind i skærmen, det bliver noget temmelig organiseret rod.
http://askbobrankin.com/wireless_pc_to_tv.html

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 26-07-11 23:07

prøv det her "Trådløs HDMI" googel det her

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 26-07-11 23:08
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 27-07-11 10:41

Ja hvis dit TV har DLNA, men du kan kun afspille filer fra Windows Media Player. Du kan ikke bruge skærmen som skærm nr. 2.

Du kan se mere her http://www.dlna.org/home og en demonstration her http://www.dlna.org/retail/education

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 27-07-11 20:24

Jeg kender ikke meget til computer.
Jeg har måske misforstået "marc43" godt nok bruger jeg en hdmi kabel fra compu til min flad skærm jeg bruger så skærm comp som nr 1 og flad som nr 2. når jeg så ser film, bruger jeg skærm nr 1 og fører pilen til media player i skerm 1 og tryker venstre muse knap nede og holder den nede og fører den så over til nr 2 skærm det har fungeret findt, men ved rørende lyd har jeg så et seuround anleg hvor lyden komer fra computeren, men ikke fra skerm nr 2. det kan måske lade sig gøre med det her, har ikke prøvet det er for dyrt lige i øjebliket.
http://www.avlavpris.dk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=136&Itemid=53