/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
tænd/sluk æggeur
Fra : sinius
Vist : 1049 gange
100 point
Dato : 26-07-11 10:19

hej friske kanduer
En af damerne på kontoret her er ikke tilfreds med den kaffe vores automat spytter ud, så hun har taget sin kaffemaskine med og stillet den i vores tekøkken.. DET MÅ MAN IKKE den skal være forsynet med et tænd/sluk ur!! nu leder jeg så efter et tænd/sluk ur i æggeursformat.. altså bare på minutbasis. ikke så meget programering eller mange knapper (keep it simple stupid) bare et ur der drejes f.eks 10 min frem og så er det dèt..
håber der er nogen der kan hjælpe så den søde dame kan få sin egen kaffe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-11 10:30

nærmeste elforretning

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-11 10:30

Citat
jeg er en stor dreng på 27 år. udd. elektrikker

???

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 26-07-11 10:43

arhh!! den var fin teil.. du er bare en knag. den har du gravet langt ned i bunken efter
men dit forslag er afprøvet og der er såmænd masser af tænd/slukure på markedet, bare ikke den slags jeg spørger efter.. og jeg kunne også sagtens splitte et gammelt solarie ad og bruge uret derfra. men så er det jo ikke godkendt, vel klogeåge? bliver du aldrig seriøs i dine svar til folk?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-11 10:53

du er squ for dum

Accepteret svar
Fra : HansELund

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-11 11:41

Du skal henvende dig ved elektrikeren igen, spørg efter om han ikke skulle have et trappetryk fra en etageejendom. Det er præcist det du har brug for. Sådan et hvor man trykker knappen og efter X-antal minutter slukker lyset

Venlig hilsen Hans

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 26-07-11 11:51

ja et columbustryk ville nok kunne bygges om til noget smart.. men jeg tænkte mere på en model til at sætte i stikk. som den her..
http://www.el-sale.dk/?id=210825
den findes bare ikke på markedet mere.

Godkendelse af svar
Fra : sinius

Dato : 26-07-11 12:19

Tak for svaret HansELund. ikke lige den idè jeg tænkte på. jeg fandt selv den her.
http://www.kontorlinien.dk/PartDetail.aspx?q=p:2585513
og teil skal satme ikke have mine point.
men tak for svaret alligevel